24 Rate Fara Dobanda
Contul meu
Cosul meu
Te rugam sa astepti...
Cel mai bun raport pret-calitate din Romania!* *Daca gasesti in alta parte mai ieftin, primesti 2x diferenta

Retur in 31 de zile

Retur in 31 de zile

1. Organizatorul

 S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L, ( numit in cele ce urmeaza “Organizatorul” ) cu sediul in Global City Business Park, Corp O1, Sos. BucureČ™ti – Nord, Nr.10, Et.10, Voluntari, Jud. Ilfov, cod unic de inregistrare RO2864518, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/8039/2013, fax: 021/319.99.39, avand numarul de Operator de baze de date 600 / 2006.

 2. Dreptul de participare

La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica , rezidenta in Romania, cu varsta de peste 18 ani, care a achizitionat  produse  din magazinele Altex sau de pe www.altex.ro.

 3. Obiectul Regulamentului

Obiectul regulamentului il constituie stabilirea conditiilor in care clientii, pot returna produse achizitionate din reteaua Altex. Produsele defecte nu fac obiectul prezentului  regulament.

4. Conditii de retur

Serviciul “Retur in 31 zile” nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile conform O.U.G 34/2014, in cazul comertului la distanta. Mai multe detalii despre renuntarea la cumparare/dreptul de retragere din contract gasiti aici http://altex.ro/renuntarea-la-cumparare

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.

Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original;

Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.

Produsele care nu se afla in ambalajul original, sau fara accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.

Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.

Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.

Se accepta maxim returul a 3 (trei) produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.

Prezentul regulament se regaseste afisat in magazin si publicat pe site-ul www.altex.ro.

ORGANIZATORUL isi rezerva dreptul de a aduce modificari / completari prezentului Regulament fara a avea obligatia de a notifica / informa in prealabil tertele persoane. Modificarile / completarile isi vor produce efectul de la data publicarii / afisarii lor.

Asa cum se facea mentiunea la cap. III- Obiectul Regulamentului, acesta stabileste conditiile in care produsele achizitionate din magazinele Altex sau online, pot fi returnate.

Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti persoane fizice, din magazine sau online, si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:  

a.      au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de  31 zile  

b.      se incadreaza in conditiile mentionate in continuare:  

c.      nu fac parte din lista de produse si servicii nereturnabile

 Produse care se pot returna doar sigilate

-          Licente;  

-          Consumabile;

-          Electrocasnicele mari frigorifice, masini se spalat, aragaze, incastrabile, hote, aparate de aer conditionat;

-          Produse de ingrijire si igiena;

-          Produse pentru prepararea bauturilor sau a alimentelor;

-          Filme; muzica si alte materiale audio video protejate de legislatia drepturilor de autor

-          Produse ambalate in blistere;

-          Produse care reprezinta o comanda speciala (a clientului)

-          Produse care contin licente OEM activate sau preinstalate;

-          Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare ;

-          Produse de telefonie din pachete pre-pay & abonamente;

-          Produse de tip smartphone sau tablete;

-          Casti intraauriculare;

-          Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate;

Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii :

-          Nu fac parte din categoria de produse care se pot returna doar sigilate – enumerate la pct. 1 de mai sus;

-          Au ambalajul original complet si nedeteriorat ;

-          Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete si sigilate;

Produse nereturnabile:

Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice

Produse achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice 

Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare

Produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat

Pachete

Servicii (instalare, abonamente de date, extragarantie, transport contra cost, etc)

Software descarcat online

Produsele  pentru care clientul solicita proba in magazin nu fac obiectul programului retur in 31 zile.

 5. Locul – exclusiv pentru produsele achizitionate din magazin

Produsul / produsele pot fi returnate exclusiv in magazinul din care au fost achizitionate, in urma aprobarii cererii de retur si personal, clientului care a achizitionat produsul / produsele in baza unui act de identitate.

6. Mecanismul de desfasurare

Clientii care doresc sa returneze produsele achizitionate din reteaua de magazine Altex sau de pe  www.altex.ro trebuie sa faca o cerere de retur catre compania ALTEX ROMANIA, in termen de cel mult 31 de zile calendaristice de la emiterea documentului de cumparare.

In cazul achizitiei din magazin cererea de retur se va face direct la magazinul de unde a avut loc achizitia.

In cazul achizitiei din mediul online cererea de retur se va face prin (i) completarea unui formular de retur disponibil pe site http://www.altex.ro/rma sau in contul de client creat pe site la rubrica "Cereri returnare" sau (ii) direct in orice magazin Altex

  • Pentru returnarea produselor comandate online, direct in magazin este necesar respectarea urmatorilor pasi:
  1. Clientul preda produsul in magazin in baza unui proces verbal de predare primire, dupa completarea unui formular de retur
  2. Decizia de acceptare/respingere RMA va fi luata de catre Departamentul Retur Online, dupa receptia produsului, de catre Depozitul Central, de la magazinul in care acesta a fost predat de catre client
  3. Comunicarea catre client a deciziei privind acceptarea/ refuzul returului se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

Returul in 31 de zile nu aduce limitare drepturilor consumatorilor care achizitioneaza produse online,  in conformitate cu legislatia in vigoare.  

Dupa verificarea documentelor de achizitie,produsul va fi preluat de catre magazinul in care s-a depus cererea de retur, in vederea evaluarii indeplinirii conditiilor de retur (atat in cazul produselor achizitionate offline, cat si online) respectiv de catre curierul desemnat de ALTEX ROMANIA SRL, contra-cost, doar in cazul produselor achizitionate online, daca clientul opteaza pentru aceasta din urma modalitate, respectiv de returnare prin curier.

In cazul in care clientul nu asigura transportul la magazin al produsului care face obiectul cererii de retur, atunci aceasta se va face de catre Altex, costul fiind suportat de client.

Aprobarea returului pentru toate produsele –sigilate si desigilate nefolosite si cu ambalajul original, se va face direct in magazinul de unde a avut loc achizitia offline, de catre directorul de magazin, respectiv de catre Departamentul de Retur Online in cazul produselor achizitionate online. .

Acceptarea returului pentru alte produse decat cele sigilate mentionate anterior se va putea face doar dupa verificarea si confirmarea indeplinirii conditiilor de retur Organizatorul rezervandu-si dreptul sa decida asupra acceptarii returului pentru alte produse decat cele sigilate mentionate anterior. 

In urma verificarii starii produsului , daca se constata ca acesta nu indeplineste conditiile pentru retur Magazinul, respectiv Departamentul de retur online va informa direct Clientul.  Produsul va fi returnat Clientului prin curier, cu plata la destinatie. In acest caz clientul va suporta costul transportului de retur, conform declaratiei date la momentul predarii produsului pentru constatare.

In cazul cererilor de retur online, clientul este obligat sa trimita produsul prin curier in termenul de 5 zile lucratoare, de la formularea cererii pe site-ul Altex.

In cazul depasirii termenului, cererea se considera anulata.

7. Timpul

Rezolutia la cererea de retur va fi trimisa clientului, printr-un mijloc de comunicare agreat (telefonic, email, fax, etc), in maxim 14 zile calendaristice de la preluarea produsului de catre magazin sau curier. Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 15 de zile lucratoare de la data aprobarii returului.

8.  Achizitia altui produs in locul produsului returnat/ Returnarea Contravalorii produsului returnat

In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din reteaua de magazine / online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur,  iar daca cererea de retur a fost aprobata, clientul va achita, diferenta de valoare direct in magazine/ respectiv online, dupa caz.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 15 de zile lucratoare de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia.

9. Durata Campaniei

Campania “Retur in 31 zile” , se desfasoara incepand cu data de 1 septembrie 2012 ( numita si data publicarii ) si pana la data la care Organizatorul decide  intreruperea Campaniei si anuntarea corespunzatoare a acestui fapt.

10. Intreruperea Campaniei

Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe “Campania Retur in 31 zile”,oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine etc.).

11. Litigii

Orice disputa cu privire la interpretarea, executarea si efectele prezentului Regulament vor fi solutionate pe cale amiabila.

In cazul in care Partile nu ajung la o intelegere, litigiile vor fi supuse spre solutionare instantelor de judecata competente.