Contul meu
Cosul meu
Te rugam sa astepti...
Cel mai mic pret din Romania!* *Daca gasesti in alta parte mai ieftin, primesti 2x diferenta

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE

„IEPURASUL DURACELL SE ÎNTOARCE ÎN FUGĂ!"

Campanie publicitara destinata consumatorilor persoane fizice

Perioada Campaniei: 24 Martie 2018 – 24 Iunie 2018

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PUBLICITARE

(1) Campania „IEPURASUL DURACELL SE ÎNTOARCE ÎN FUGĂ!" (denumita in cele ce urmeaza "Campania") este organizata si desfasurata de catre SC ESSA SALES & DISTRIBUTION SRL, societate comercială cu sediul în România, Strada Siret, nr. 50, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/13522/2013, C.U.I. RO27206038, numita in cele ce urmeaza „Organizatorul”.

(2) Organizatorul este înregistrat ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și a operatorului său de Marketing Direct, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date ("Legea 677/2001"). Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția împuterniciților săi.

(3) Campania este desfasurata pentru si in numele Duracell Poland Sp. z o.o cu sediul in Varsovia, Birourile Metropolitane, Pl. Pilsudskiego 3, Polonia, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. 0000563180, cod unic de inregistrare PL5242781475 (denumit in continuare „Beneficiarul”).

Pe perioada Campaniei, Organizatorul, în sensul dat acestei noțiuni de dispozițiile Legii 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, va desfășura următoarele activități in calitate de imputernicit al Beneficiarului:

- Va prelua prin intermediul campului de înscriere de pe platforma online a Campaniei următoarele date cu caracter personal: numărul de telefon mobil folosit pentru înscrierea numarului bonului fiscal înscrierii în Campania publicitara Duracell „IEPURASUL DURACELL SE ÎNTOARCE ÎN FUGĂ!"

- Va administra, în condiții de deplină siguranță baza de date cu înscrieri prin SMS.

- Organizatorul va gestiona procedura de validare a câștigătorilor, cea care se va face prin verificarea cărții de identitate, pentru a face dovada vârstei minime admise pentru participarea la Campanie, si anume 18 ani, condiție valabilă pentru fiecare categorie de premii, și a deținerii bonului fiscal cu care participantul a achizitionat pachetul Duracell, conform prevederilor prezentului Regulament.

- Organizatorul va colecta datele suplimentare strict necesare livrării premiilor câștigătorilor validați, cum ar fi nume și prenume, adresa de livrare a premiului, numar de telefon de contact sau alte informații necesare care permit expedierea, respectiv înmânarea în bune condiții a premiilor;

- Va susține linia informativă a Campaniei în vederea acordării de informații/detalii cu privire la prezenta Campanie, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-18:00, la numarul de telefon cu tarif normal 0730.714.240, doar în perioada desfășurării Campaniei publicitare 24 Martie 2018-24 Iunie 2018 (exclusiv sărbătorile legale).

- Organizatorul va asigura validarea și identificarea câștigătorilor în condițiile stabilite prin prezentul Regulament Oficial.

(3) Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare „Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial este obligatoriu pentru toti participantii la Campanie si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adițional la prezentul Regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în 24 de ore de la data publicarii actului adițional ce conține aceste modificări pe www.duracellpromo.ro si https://www.essagroup.ro/noutati

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

(1) Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PUBLICITARE

(1) Campania, organizata pe teritoriul Romaniei, in perioada 24 Martie 2018 ora 00:00:00 – 24 Iunie 2018 ora 23:59:59, se desfasoara in toate magazinele de pe teritoriul Romaniei unde se comercializeaza produsele participante, atat puncte fizice de vanzare, cat si prin intermediul magazinelor virtuale, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

(1) Se pot inscrie in vederea participarii la Campanie numai persoanele fizice care au varsta de 18 ani impliniti cel mai tarziu la data bonului fiscal/facturii de achizitie si care, respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare individual „Participantul” si in mod colectiv „Participanti”).

(2) Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale, intreprinderile familiale, asociatiile, fundatiile, organizatiile non-profit, precum si angajatii Organizatorului, ai Beneficiarului si/sau ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si ai societatilor care desfasoara activitatea de distributie pentru Beneficiar.

(3) Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

In cazul in care oricare dintre partile implicate in organizarea, desfasurarea si implementarea Campaniei, inclusiv Participantii la Campanie incalca drepturile si/ sau desfasoara acte si/ sau fapte care in mod rezonabil sunt de natura sa afecteze imaginea produselor si/sau a oricareia dintre partile implicate, respectiv a Organizatorului, a Beneficiarului, a societatii care desfasoara activitatea de distributie pentru Beneficiar si/sau a altor Participanti, acesta va raspunde conform prevederilor legale.

De asemenea, orice incercare de fraudare a Campaniei, prin orice metoda, va atrage consecintele juridice de rigoare, fara a exclude posibilitatea ca persoana respectiva sa fie eliminata din Campanie.

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

(1) La această Campanie participă următoarele produse care se comercializeazǎ pe teritoriul României, dupa cum urmeaza: toate produsele marca Duracell respectiv toate tipurile de baterii, inclusiv bateriile destinate echipamentelor auditive, toate tipurile de incarcatoare si toate tipurile de acumulatori.

La Campanie participa doar produsele mentionate mai sus („Produsele Participante”), care sunt comercializate in toate magazinele de pe teritoriul Romaniei, inclusiv produse comercizalizate prin intermediul magazinelor virtuale (online).

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PUBLICITARE

Campania se va desfășura sub forma unei loterii publicitare, în cadrul căreia sunt desemnați aleator câștigătorii premiilor oferite de Organizator. Desemnarea câștigătorilor se va face aleator, pe baza unui program informatic de extrageri specializat.

Conditii privind inscrierea valabila in Campanie

Pentru inscrierea valabila in vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

(1) Participantii trebuie sa aiba drept de participare conform Sectiunii 4 mentionate mai sus .

(2) Participantul trebuie sa achizitioneze minim 1 blister Duracell care contine minumum 1 (unu) produs participant, conform sectiunii 5 (1) prezentului Regulament Oficial, in perioada 24 Martie 2018-24 Iunie 2018.

(3) Participantul se va inscrie la Campanie in oricare din urmatoarele doua modalitati:

- Prin transmiterea prin SMS a textului DURACELL, insotit de numarului de bon fiscal, respectiv al facturii, prin care s-a efectuat achizitia produselor participante la Campanie (Sectiunea 5) la numarul de telefon 1800 (numar cu tarif normal in retelele DigiMobil, Vodafone, Orange si Telekom).

- Online prin introducerea numarului de bon fiscal, respectiv al facturii in perioada 24 Martie 2018-24 Iunie 2018 si completarea unui formular de inscriere disponibil pe site-ul www.duracellpromo.ro

Participantii vor completa formularul de inscriere cu urmatoarele: Numar de bon, Nume/Prenume, Telefon, E-mail. De asemenea, pentru a putea participa la Campanie, este necesar ca participantul sa bifeze rubrica:

- Am citit si sunt de acord cu regulamentul Campaniei!

 (4) Inscrierea se va face exclusiv in perioada Campaniei mentionata in Sectiunea 3 a prezentului Regulament;

In cazul in care achizitiile de Produse Participante se realizeaza de catre consumatorii persoane fizice din magazinele virtuale (online) si numai in situatia in care acestia nu primesc bon fiscal sau chitanta aferenta achizitiei, ci numai factura de achizitie, inscrierea in Campanie se va face cu numarul facturii.

In acest sens, orice referire la notiunea de “numar bon fiscal”, va fi citita si interpretata inclusiv ca referire la “numar factura”.

Din lista numerelor de telefon care au inscris numarul bonului fiscal prin sms la 1800 (numar cu tarif normal) in perioada Campaniei sau au inscris numarul bonului fiscal pe site-ul www.duracellpromo.ro , se vor extrage aleator, cu asistenta notariala, cu ajutorul platformei www.random.org, 300 de castigatori astfel:

Saptamana 1: 24 Martie-31 Martie; Extragere in data de 2 aprilie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 2: 1 Aprilie-8 Aprilie; Extragere in data de 11 aprilie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 3: 9 Aprilie-16 Aprilie; Extragere in data de 17 aprilie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 4: 17 Aprilie-24 Aprilie; Extragere in data de 25 aprilie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 5: 25 Aprilie-2 Mai; Extragere in data de 3 mai, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 6: 3 Mai-10 Mai; Extragere in data de 11 mai, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 7: 11 Mai-18 Mai; Extragere in data de 21 mai, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 8: 19 Mai-26 Mai; Extragere in data de 29 mai, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 9: 27 Mai-3 Iunie; Extragere in data de 4 iunie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 10: 4 Iunie- 10 Iunie; Extragere in data de 11 iunie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 11: 11 Iunie-17 Iunie; Extragere in data de 18 iunie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Saptamana 12: 18 Iunie-24 Iunie; Extragere in data de 25 iunie, unde se vor extrage 25 castigatori si 25 rezerve. Cele 25 premii constau in vouchere cadou Intersport.

Toate voucherele cadou castigate in cadrul prezentei Campanii sunt valabile in magazinele Intersport pana la data de 31.12.2018 inclusiv si au o valoare unitara de 250 lei (TVA inclus).

Numarul de telefon cu care se inscrie participantul cu numarul de bon fiscal prin SMS la 1800 sau pe site-ul www.duracellpromo.ro , serveste drept mod de identificare pentru castigatori.

 

* In cazul in care la finalul Campaniei, raman premii neacordate, Organizatorul va efectua o noua extragere, a carei data va fi publicata pe site-ul www.duracellpromo.ro, in care va acorda restul de premii ramase neacordate la extragerile anterioare.

Un participant utilizând un singur număr de telefon poate efectua un numar de maxim 10 inscrieri pe zi, pe baza de bonuri distincte, iar pentru cea de-a 11-a inscriere efectuata de pe acelasi număr de telefon, participantul va primi un SMS că a atins limita maximă de inscrieri zilnice.

(3) Un numar de bon fiscal prin care s-a achizitionat un produs participant la Campanie poate fi inscris in Campanie o singura data.

(4) In vederea validarii ca si castigatori, participantii la Campanie trebuie sa pastreze bonul/bonurile fiscale in original, ce atesta achizitia produselor participante la Campanie, pentru validarea ulterioara a premiului. Bonul trebuie sa fie eliberat in perioada Campaniei, si anume datat cu o data cuprinsa in perioada 24.03.2018 (ora 00:00:00) – 24.06.2018 (ora 23:59:59). Pentru a putea fi inscris in Campanie si validat, bonul/bonurile fiscal/e trebuie sa indice exact denumirea Produsului Participant/ Produselor Participante achizitionat(e) de catre Participant.

 (5) In urma inscrierii numarului de bon fiscal in Campania publicitara, Participantul va primi unul dintre mesajele de raspuns de mai jos, corespunzator situatiei in care se afla:

(a) Daca numarul de bon fiscal este inscris in perioada 24 Martie 2018-24 Iunie 2018, in limita a 10 inscrieri pe zi pe baza de bonuri distincte pentru fiecare inscriere, participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:

Felicitari! Te-ai inscris in Campania IEPURASUL DURACELL SE INTOARCE IN FUGA!" Pastreaza bonul fiscal in original pentru validare.

(b) Daca de pe acelasi numar de telefon se trimit mai mult de 10 mesaje de inscriere pe zi, participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:

Ai depasit deja limita de 10 inscrieri pe zi conform Regulamentului! Te asteptam si maine cu noi inscrieri!

(c) Daca un numar de bon fiscal este inscris in data de 24.06.2018 (ultima zi de Campanie), dupa ce se depaseste limita de 10 inscrieri, participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:

Ai depasit deja limita de 10 inscrieri pe zi conform Regulamentului! Azi e ultima zi de Campanie, asadar nu te mai poti inscrie.

(d) Daca un numar de bon fiscal va fi trimis de doua sau mai multe ori de pe acelasi numar sau de pe alt numar de telefon, Participantul va primi un mesaj cu urmatorul raspuns:

Ai efectuat deja o inscriere pe baza acestui bon. Pentru noi sanse la premii te rugam sa faci o noua achizitie si sa te inscrii din nou cu un alt numar de bon fiscal!

(e) Pentru fiecare inscriere trimisa inainte de data și ora începerii Campaniei, indiferent de cate numere de bon fiscal sunt trimise, expeditorul va primi un mesaj de raspuns in legatura cu prezenta Campanie:

Campania se deruleaza in perioada 24 martie -24 iunie 2018! Te rugam sa revii in aceasta perioada!

(f) Pentru fiecare inscriere trimisa dupa data si ora inchiderii Campaniei, indiferent de cate numere de bon fiscal sunt trimise, expeditorul va primi un mesaj cu urmatorul continut:

Campania s-a incheiat! Felicitari castigatorilor! Va invitam sa participati la campaniile viitoare!

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE

(1) Premiile, acordate aleator prin extragere electronica efectuata prin intermediul random.org acordate in cadrul acestei Campanii sunt prezentate in tabelul detaliat mai jos.

Nu se poate acorda contravaloarea premiilor in bani sau alte produse.

Un Participant unic, definit de acelaşi nume si prenume, adresa si de acelasi numar de telefon, poate câştiga în cadrul prezentei Campanii mai multe Premii daca inscrie la Campanie mai multe bonuri fiscale si indeplineste in mod cumulativ conditiile mentionate mai sus.

- Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 75 000 LEI cu TVA.

(2) In ceea ce priveste participarea la aceasta Campanie, Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia costului de achizitionare a produselor participante la Campanie si a costului pentru transmiterea corespondentei (fax/e-mail/posta etc.) mentionate in prezentul Regulament.

(3) Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu primesc contravaloarea in bani a premiilor, nu au posibilitatea de a schimba aceste premii cu alte bunuri, respectiv servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor / caracteristicilor premiilor.

(4) In cadrul Campaniei se vor acorda un număr total de 300 premii, conform tabelului de mai sus. Organizatorul isi rezerva dreptul de a suplimenta numarul premiilor oferite in cadrul Campaniei, prezentate la sectiunea 7, (1). Orice modificare a prezentului Regulament, inclusiv cu privire la castigurile oferite va fi adusa de indata la cunostinta publica tuturor persoanelor interesate, prin publicarea pe pagina de internet a Organizatorului, www.duracellpromo.ro  , Sectiunea Regulamente si respectiv: https://www.essagroup.ro/noutati

SECTIUNEA 8. CONDITII DE VALIDITATE

Conditii de validare a inscrierilor

(1) Pentru ca un numar de bon fiscal sa fie considerat inscris in Campanie, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la Sectiunea 4;

- Numarul de bon fiscal inscris prin SMS la 1800 (numar cu tarif normal operabil in retelele DigiMobil, Vodafone, Orange si Telekom) sau pe site-ul www.duracellpromo.ro sa fie valid, real, neinscris anterior la 1800 sau pe site-ul Campaniei;

- Numarul de bon fiscal/ numarul facturii sa fie inscris prin SMS la numarul 1800 (numar cu tarif normal operabil in retelele DigiMobil, Vodafone, Orange si Telekom) pe site-ul www.duracellpromo.ro in perioada desfasurarii Campaniei;

- Va fi invalidat orice numar de bon fiscal inscris in Campanie, daca, in urma extragerii, Participantul nu va putea prezenta bonul fiscal in original;

- Pe bonul fiscal care face dovada achizitiei produsului trebuie sa apara cel putin 1 blister Duracell care contine minimum 1 produs participant;

(1) Nu vor fi luate in considerare SMS-urile trimise la 1800 sau inscrieri in online, efectuate in urmatoarele conditii:

- daca acestea sunt facute in afara perioadei de desfasurare a Campaniei, astfel cum aceasta a fost definita conform art. 3 (1) din prezentul Regulament;

- daca acestea au fost efectuate cu nerespectarea oricareia dintre conditiile si termenii Regulamentului Oficial.

Conditii de validare a castigatorilor si acordarea premiilor:

Fiecare castigator al unuia din premiile Campaniei va fi contactat telefonic pe numărul de telefon folosit la înscrierea prin SMS, respectiv numarul folosit la inscrierea pe site (acolo unde este cazul) de catre un reprezentant al Organizatorului, S.C Essa Sales & Distribution S.R.L in vederea inceperii procesului de validare si, dupa caz, pentru a i se comunica detaliile de primire a premiului.

Fiecarui castigator contactat de catre Organizator i se va solicita telefonic acordul pentru introducerea și prelucrarea datelor cu caracter personal ce urmează a fi comunicate telefonic în vederea intrarii in posesia premiului. Pentru validare, câștigătorii vor comunica telefonic următoarele date personale: nume, prenume, adresa completa pentru livrare, adresa de e-mail, data nasterii (zi, luna si an).

Pentru a intra in posesia premiului, Participantii care au numere de bon fiscal castigatoare trebuie:

- sa indeplineasca conditiile de inscriere amintite in cadrul sectiunii 8 si dreptul de participare de la sectiunea 4;

- sa poata fi contactat la numarul de telefon cu care s-a inscris in Campanie, in termen de 3 zile lucratoare de la data desemnarii lor ca si castigatori;

- numarul de telefon declarat serveste drept mod de identificare pentru castigatori;

- in momentul contactarii sa comunice numele, prenumele, adresa completa pentru livrare si eventual o adresa de e-mail, precum si data nasterii (zi, luna si an);

- sa trimita, la cerere, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data contactarii telefonice, la numarul de fax sau la adresa de e-mail indicata in urma contactarii telefonice, sau, dupa caz, prin posta, copia bonului fiscal ce atesta achizitia produselor participante la Campanie si pe baza caruia a fost declarat castigator.

- daca un Castigator nu va putea prezenta bonul fiscal, in original, acestuia ii va fi invalidat castigul, nemaiputand intra in posesia premiului respectiv.

- sa prezinte la momentul ridicarii premiului documentul de identitate, pentru a se verifica corectitudinea datelor cu caracter personal declarate la momentul contactarii de catre Organizator.

Pentru motive temeinice, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica orice bon fiscal inscris in Campanie la un moment dat.

Desemnarea castigatorilor:

Castigatorii vor fi desemnati in urma tragerilor la sorti/ extragerilor mentionate la Sectiunea 6.

Lista completa a castigatorilor Campaniei (nume, prenume) va fi afisata pe site-ul https: https://www.essagroup.ro/noutati  in maxim 30 de zile lucratoare de la data incetarii Campaniei.

Tragerile la sorți sunt evenimente publice. La cerere, orice persoană poate fi prezenta la aceste evenimente. Cererea va fi făcută, în scris, la adresa Organizatorului, respectiv Strada Siret, nr. 50, Bucureşti, Sector 1, iar Participantul interesat sa fie prezent in momentul tragerii la sorti trebuie sa depuna toate diligentele pentru a se asigura ca cererea sa ajunge la Organizator cu minimum 1 zi lucrătoare înaintea de data extragerii.

Tragerea la sorţi electronica pentru desemnarea castigatorilor premiilor se va efectua în prezenţa unui reprezentant Essa Sales & Distribution implicat în organizarea Campaniei si va fi asistata de un notar public. La tragerea la sorti participa toate numerele de bon fiscal primite, inscrise prin SMS la 1800 sau in cadrul inscrierilor online, in perioada 24 martie 2018-24 iunie 2018. Se vor extrage in total 250 de castigatori si 250 de rezerve aferente acestora conform mentiunii facute la Sectiunea 6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la cate o rezerva in ordinea extragerii lor, in cazul in care castigatorul extras nu a respectat termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, refuza premiul sau nu poate fi contactat in termen de 3 zile lucratoare de la data extragerii. Castigatorul va fi contactat telefonic in termen de 3 zile lucratoare de la data tragerii la sorti pentru confirmarea participarii, pentru colectarea datelor (bon fiscal,), inclusiv a celor cu caracter personal şi pentru a i se comunica toate informatiile necesare pentru a intra in posesia premiului.

In cazul in care un castigator nu poate fi contactat in perioada prevazuta, va fi invalidat si se va trece la validarea rezervelor, in ordinea in care au fost extrase, pana la acordarea premiului, urmand acelasi proces de validare.

Pentru validarea premiului, castigatorul trebuie sa trimita in maxim 3 zile lucratoare de la data contactarii telefonice o copie a bonului fiscal in baza caruia a fost desemnat castigator, prin fax, prin posta sau e-mail la o adresa ce va fi comunicata de catre Organizator in momentul contactarii.

In cazul in care niciuna dintre rezervele nominalizate pentru un tip de premiu nu poate fi validata, nici dupa extragerea finala, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Beneficiarului Campaniei.

Acordarea premiilor

(1) Modalitatea de acordare a premiilor este urmatoarea: dupa extragerea castigatorilor, un reprezentant al Organizatorului, SC Essa Sales & Distribution SRL va incerca, in 3 zile lucratoare, sa ia legatura cu castigatorii, pentru a ii anunța ca, prin tragere la sorți, au câştigat un premiu. Castigatorii vor fi informati în legătura cu Premiul câştigat şi procedura de validare.

Pe parcursul celor 3 zile, reprezentanții Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu Câştigătorii, apelând numărul de telefon folosit la înscrierea prin SMS sau online de minim 5 ori, în intervale orare diferite (10.00 – 18.00). Dacă, din motive independente de voința Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condițiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de validare a câştigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate şi validate, în termen de maxim 6 zile lucrătoare de la data extragerii, Premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Beneficiarului Campaniei.

In cazul in care Participantii trasi la sorti ca si castigatori/ rezerve raspund la telefon, li se va solicita acordul pentru furnizarea datelor cu caracter personal (nume, prenume, adresa completă de livrare, număr de telefon, data nasterii – zi, luna si an si eventual o adresa de e-mail) pentru a fi validați, respectiv pentru a intra in posesia premiului  şi să trimită, în termen de maxim 3 zile lucrătoare, o copie de pe bonul fiscal pe baza caruia a fost desemnat castigator , prin una dintre următoarele metode:

‐ prin fax, la numărul 021 224 05 20. Faxul trebuie să conțină copia bonului fiscal pe care se va inscrie si numele, prenumele, adresa completa a Participantului pentru livrarea premiului şi numărul de telefon;

‐ prin e-mail la adresa „duracell@pella.ro” copia bonului fiscal  în format jpg sau pdf. Subiectul e‐mailului trebuie să faca trimitere la denumirea Campaniei, iar în corpul e‐mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume, adresa completă a Participantului pentru livrarea premiului si numărul de telefon).

In cazul in care Participantul extras ca si castigator nu are posibilitatea de a trimite prin fax sau e-mail documentele solicitate pentru validare, acesta are obligatia de a specifica acest lucru in cadrul convorbirii telefonice initiale. Participantul aflat intr-un asemenea caz va stabili de comun acord cu reprezentantul Organizatorului o modalitate de transmitere a copiei bonului fiscal necesara validarii premiului (ex. prin posta), în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data anunțării prin telefon a faptului ca a fost tras la sorti ca si castigator.

Participantii desemnați câştigători şi care din orice motiv nu trimit copia bonului fiscal în condițiile descrise de Regulament, în termen de maxim 3 zile lucrătoare, vor fi invalidați şi se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare a câştigătorilor extraşi initial. Organizatorul nu va acorda nici o despăgubire în bani sau alte beneficii potențialilor câştigători care nu respectă sau nu întrunesc întocmai cerințele Regulamentului.

Premiile vor fi livrate prin curier, pe numele si adresa castigatorilor. Castigatorul va fi anuntat ziua cand s-au depus la curier si ziua aproximativa cand va primi premiul. Castigatorul trebuie sa prezinte documentul de identitate si sa semneze confirmarea de primire.

Premiile vor fi acordate in maxim 60 de zile lucratoare de la sfarsitul Campaniei.

(2) Odata cu livrarea premiilor de catre Organizator, dovedita prin actele (proces verbal predare-primire, confirmare de primire), se va considera ca obligatia de acordare  a premiului a fost integral indeplinita fata de castigator. Din momentul primirii confirmarii de primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de castigator.

SECTIUNEA 9. RESPONSABILITATE

(1) Organizatorul Campaniei va acorda premiile doar acelor castigatori care au luat parte la Campanie, cu respectarea fidela a prevederilor prezentului Regulament Oficial.

(2) Organizatorul si celelalte entitati implicate in Campanie nu isi asuma raspunderea si nu vor putea fi implicate sub nici o forma in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial si care a fost desemnata castigatoare. Din momentul primirii premiilor de catre castigator, Organizatorul nu mai are nicio obligatie fata de acesta.

(3) Organizatorul nu-si asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta Campanie.

(4) Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei Campanii. Acestia se vor putea adresa organelor in drept pentru valorificarea pretentiilor.

(5) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de pe bonul fiscal eliberat de acelasi magazin; in acest caz va fi validat castigator primul Participant care prezinta bonul fiscal in original.

(6) Organizatorul va acorda premii Participanților care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condițiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată, după ce Premiul a fost deja acordat, ca desemnarea castigatorului a avut loc ca urmare a unei fraude, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea Premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.

(7)

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

· Pierderile si/sau întârzierile in trimiterea/primirea bonurilor fiscale, generate de oricare defecțiuni sau probleme tehnice independente de voința Organizatorului;

· Situațiile în care numarul de telefon nu poate fi identificat/nu este valabil şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta Participanții la Campanie;

· Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon declarate de Participanti.

Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile in scopul participarii la Campanie care conțin informații false ori vădit eronate şi care nu îndeplinesc condițiile de validare menționate în prezentul Regulament.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în Campanie. În cazul în care se observă fraude sau tentative evidente de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei.

Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenție frauduloasa de influențare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie a autorului fraudei sau tentativei de frauda. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat fraudulos câştigarea de Premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanță a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

Pentru claritate, in caz de suspiciuni de frauda, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita si a-i fi prezentate (direct Organizatorului sau reprezentantilor acestuia si/sau ai Beneficiarului), originalul bonului fiscal folosit pentru participarea la Campanie, respectiv o copie a actului de identitate.

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE

(1) Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câştigători prin primirea Premiilor în conformitate cu dispozițiile Codului Fiscal - Legea 227/2015 cu modificarile in vigoare.

Organizatorul va depune declarații de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest Regulament. Orice alte declarații de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câştigătorului. Organizatorul nu va avea nici o răspundere față de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către Participant în legătură cu aceasta Campanie.

(2) In privinta premiilor acestei Campanii, Participantilor nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor reprezentand contravaloarea produselor Duracell achizitionate si participante la Campanie si a cheltuielilor pentru transmiterea de documente prin fax/e-mail/posta etc., dupa caz.

SECTIUNEA 11 . PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

(1) Organizatorul, în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanților la aceasta Campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitățile indicate în mod expres prin Regulament, persoanele înscrise şi câştigătorii premiilor Campaniei, li se vor solicita si daca sunt de acord, îşi exprima acordul expres şi neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor şi, acolo unde este cazul, îndeplinirii obligațiilor fiscale ale organizatorilor conform prevederilor legale si ale prezentului Regulament.

(2) Organizatorul garantează securitatea si confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participanților. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenție asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziție (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiției (art. 18).

(3) Participantii au dreptul de a obține de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. Participanții au dreptul de a solicita Organizatorului ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite pe adresa: Essa Sales&Distribution S.R.L., Str. Siret, nr. 50, sector 1, Bucuresti, Romania, o cerere întocmită în forma scrisă, datată şi semnată.

(4) Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare/este necesar pentru derularea Campaniei. Codul numeric personal, precum şi Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câştigătorilor unor premii cu valoare care depăşeşte 600 RON, conform obligației impuse de Codul Fiscal. Organizatorul se obliga sa faca publice numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate în cadrul Campaniei, conform dispozitiilor art. 42 alin. 2 din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piață.

(5) Organizatorul poate solicita Participanților acordul expres, liber consimtit pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele lor, oraşul de reşedința, imaginea şi vocea. Participanții nu vor fi obligați să îşi exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. In cazul în care Participanții vor dori să îşi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr‐o declarație scrisă semnată de aceştia.

(6) Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata incepand cu data de 25 mai 2018 va fi supusa dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI

(1) Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

* Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca, total sau partial obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, daca acesta este confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei sau de o alta autoritate cu atributii in domeniu.

(2) Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea prevederilor Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform Codului Civil Roman. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia, prin aceleasi mijloace de comunicare a prezentului Regulament.

SECTIUNEA 13. LITIGII

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Romania.

SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL

(1) Regulamentul Oficial de participare/desfasurare al Campaniei publicitare este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, pe site-ul www.duracellpromo.ro sau printr-o solicitare scrisa transmisa catre S.C. Essa Sales & Distribution S.R.L. la sediul in strada Siret, numarul 50, Sector 1, Bucuresti.

(2) Prin participarea la aceasta Campanie, Participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial.

(3) Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul Oficial, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi desfasurarea Campaniei, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale ce vor fi comunicate catre public, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari/schimbari pe pagina de internet a Organizatorului: https://www.essagroup.ro/noutati  , cu cel putin 24 de ore inainte ca aceste sa devina aplicabile.

(5) Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in scris, la urmatoarea adresa: S.C. Essa Sales & Distribution S.R.L., Str. Siret, numarul 50, sector 1, Bucuresti, Romania.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata şi se autentifică într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 4 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 exemplare au fost eliberate părţii.

S.C. Essa Sales&DistributionS.R.L