- Serviciu instalare plita electrica incorporabila
Termeni si conditii pentru montaj
Termenul de montaj este de 1-3 zile lucratoare calculat de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea produselor este efectuata de serviciile de livrare ale partenerilor de curierat.
In aceste situatii, termenul de instalare se calculeaza de la data livrarii produselor.
Descriere proces de instalare:
- Se dezambaleaza si se verifica produsul.
- Se pozitioneaza si se monteaza plita pe blatul de mobilier.
- Se realizeaza racordarea la reteaua electrica (este absolut necesar ca in apropierea locului de montaj sa existe alimentare la reteaua electrica).
- Aparatul (plita electrica) se va pune in functiune (prin conectarea la reteaua electrica), in vederea asigurarii tuturor functiilor prevazute de producator).
Drepturile si obligatiile clientului
Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.
Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client. Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.
Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de instalare/ montare aparat autorizate Altex Romania, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.
Montajul standard NU asigura manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.
Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza montajul deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului.
Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021- 9197.
Achizitionarea serviciului de instalare plita electrica, presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a montarii.
Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.
Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii Garantia oferita pentru instalarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii montajului.
Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.
Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).
Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea. Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,8 ron/km, daca solicitarea de instalare este intr-o localitate in care nu exista magazin Altex sau Media Galaxy (tarif dus - intors). Din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea montajului poate suferi anumite modificari.