Rezultate cautare : produs

Livrare
Ce este un AWB?

AWB-ul  sau “air waybill” este un document cu numar unic de inregistrare ce insoteste in mod obligatoriu un colet expediat prin curier. Codui de bare prezent pe el este scanat in momente cheie pe parcursul unei expeditii, creand un istoric public disponibil cu privire la traseul si statusul actual al acestuia.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Livrare
Cum pot afla unde este coletul meu?

Poti folosi AWB-ul primit in e-mail-ul de confirmare al comenzii tale online pentru a verifica statusul livrarii direct pe site-ul partenerului de curierat.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Documente achizitie
Certificatul de garantie pe care l-am primit nu este completat. Este valid?

Da, fiind vorba de produse achizitionate online, de la distanta, completarea certificatelor de garantie ar impune desigilarea fiecarui produs. Astfel certificatele se pot completa oricand pe perioada garantiei, in unul din magazinele noastre fizice, pe perioada garantiei produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Documente achizitie
Nu gasesc certificatul de garantie al produsului, ce pot face?

Produsele vin insotite de certificate de garantie oferite de producator. Acestea pot avea format international cu denumiri de tipul “Warantty card”, “Service Conditions” sau pot chiar fi incluse in manualul de utilizare al produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Retur produse
Care este termenul in care pot retuna un produs achizitionat online?

Poti solicita returul in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Stoc produse
Informatii despre stoc produse

Comenzile a căror produsele comandate pe site-ul nostru au preț mai mic decât cel afișat in magazinele fizice rămân valabile si vor fi onorate in ordinea înregistrării lor pe site si in funcție de limita stocului disponibil pentru fiecare produs din comanda. Toate produsele prezentate pe site sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizării stocului reprezentantul Altex va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemănătoare ca si aspect si specificații tehnice cu produsul comandat al cărui stoc s-a epuizat.

Informatii cu privire la disponibilitate le vei regasi in dreptul fiecarui produs prezentat pe site-ul nostru.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Documente achizitie
Am gresit datele de factuare, cum pot solicita refactuarea?

Modificarea datelor unei facturi implica stornarea acesteia si emiterea uneia noi, cu datele corecte. Putem face acest lucru pana la data de 15 a urmatoarei luni calendaristice de la emiterea facturii gresite. Daca te afli in situatia aceasta, ne poti contacta telefonic sau prin formularul de contact pentru a ne oferi numarul comenzii pentru care a fost emisa factura cu datele gresite si noile date de facturare. Aceasta operatiune este disponibila pentru facturarea de pe persoana fizica pe persoana juridica.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Inregistrare comanda online
Cum comand online

Pe altex.ro ai posibilitatea sa achizitionezi foarte simplu si rapid produsele si serviciile dorite.

 

PASUL 1

Cauta-ti produsele dorite printe categoriile noastre si adauga-le in cosul tau.

PASUL 2

Dupa adaugarea produselor in cosul de cumparaturi poti merge mai departe pentru a finaliza achizitia sau ai posibilitatea de a continua sesiunea de cumparaturi si a adauga produse noi in cos.

Apasa butonul “Inapoi” pentru a te intoarce la alegerea mai multor produse sau “Vezi cosul” pentru a finaliza achizitia.

PASUL 3

Alegand optiunea de a concretiza sesiunea de cumparaturi “Vezi cosul” urmatorul pas este reprezentat de un sumar al cosului de cumparaturi. Aici vor fi prezentate toate produsele selectate pentru achizitie, subtotatul valorii, taxele de livrare (daca exista) si pretul final al intregii comenzi. In acest pas ai posibilitate sa modifici cantitatile pentru produsele selectate si sa adaugi un cupon de reducere primit in urma campaniilor desfasurate de noi.

Daca totul este in regula apasa butonul “Finalizare comanda”

PASUL 4

Pentru a finaliza comanda vor fi necesare datele tale de facturare si livrare. Ai posibilitatea sa inregistrezi comanda folosind contul tau de client sau poti continua fara a te inregistra. Daca nu ai un cont la noi iti recomandam inregistrarea unui cont nou pentru a plasa mai usor comenzi si a vizualiza facil istoricul acestora.

PASUL 5

Completeaza datele de facturare si livrare si modalitatea de plata. Ai posibilitatea sa platesti numerar la livrare, online cu card bancar, ordin de plata sau prin rate online CREDEX.

Dupa completarea datelor si selectarea metodei de plata poti merge mai departe selectand “Pasul urmator”.

PASUL 6

Esti la un pas distanta de a finaliza plasarea comenzii. Acesta reprezinta sumarul comenzii si acordul tau pentru Termenii si conditiile de utilizare a site-ului altex.ro si prelucrarea datelor cu caracter personal.

Daca este totul in regula apasa butonul “Plaseaza comanda”

PASUL 7

Felicitari! In acest moment comanda ta a fost plasata. Vei primi un numar de comanda si o notificare de inregistrare pe adresa ta de email, inregistrata in comanda. Înregistrarea comenzii nu reprezintă si confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de către operatorii noștri in vederea confirmării si stabilirii detaliilor de livrare.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Rezerva in magazin
Rezervă-ți in magazin produsul dorit

Ai gasit produsul pe care il cautai? Perfect, il poti avea la tine acasa ori la birou prin curier rapid, dar daca doresti sa il ridici personal dintr-un magazin ALTEX, trebuie doar sa il rezervi acum!

Este atat de simplu sa iti faci cumparaturile de la ALTEX, trebuie doar sa urmezi cativa pasi simpli pentru a-ti rezerva produsul dorit. In plus, daca te razgandesti intre timp, nu ai nicio obligativitate de cumparare!

PASUL 1

Alege-ti produsul dorit de pe www.altex.ro si asigura-te ca este disponibil in stoc. Apasa butonul “Rezerva in magazin” din pagina produsului. 

PASUL 2

Selecteaza orasul din care doresti sa ridici produsul. Vei vedea magazinele in care este disponibil si vei avea posibilitatea sa il rezervi in cel mai apropiat magazin ALTEX.

PASUL 3

Dupa selectarea judetului dorit si disponibil pentru rezervarea produsului alege magazinul si apasa butonul “Rezerva produsul”.

PASUL 4

Completeaza datele tale in campurile noi afisate si transmite acordul referitor la Termenii si conditiile de utilizare a site-ului altex.ro. In acelasi timp ai posibilitate sa schimbi magazinul in care doresti sa rezervi produsul.

Dupa completarea datelor apasa butonul “Trimite”

PASUL 5

In cel mai scurt timp, vei primi un mesaj de inregistrare. Ulterior, magazinul va reveni cu o confirmare telefonica sau in scris catre tine. Rezervarea produsului este valabila 24h din momentul inregistrarii cererii pe site. Atat de simplu!

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Mobile protect
Asigură-ţi produsul - Mobile Protect

Pentru ca noi iti vom repara sau iti vom inlocui telefonul tau mobil sau aparatul electronic asigurat in cazul avarierilor accidentale sau in cazul furtului agravat! Bucura-te de telefonul tau mobil asa cum trebuie, iar noi ne ocupam de acele riscuri care te streseaza cu orice achizitie noua.

Această asigurare a fost special concepută încât să ofere acoperire pentru aparatele dvs. electrice/electronice asigurate și corespunde cererii și nevoilor persoanelor rezidente permanent în România și care au achiziționat aparatele electrice/electronice asigurate de la Altex și doresc să le asigure împotriva avarierii accidentale și tâlhăriei.

Tot ce trebuie sa faci este sa alegi optiunea de „Mobile Protect” inainte de a adauga produsul dorit in cosul de cumparaturi, iar noi te protejam in cazul accidentelor si furtului telefonului mobil sau ale aparatului electronic. In cazul in care nu iti vom putea repara aparatul in cauza, noi il vom inlocui.

Asigurarea priveste telefoanele mobile, laptop-urile, camerele video, televizoarele si alte produse electronice portabile. Acoperirea este extinsa oriunde in lume pentru o perioada maxima de 21 zile, in orice interval de 12 luni.

Daca aparatul tau asigurat a patit ceva, completeaza online cererea de despagubire, iar noi vom ridica aparatul de la domiciliul tau si il vom returna reparat sau vom reveni cu un aparat inlocuitor.

Descopera regulamentul complet accesand urmatorul link: https://altex.ro/regulament-mobile-protect/pag/ .

 

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?