Cel mai mic pret din Romania!**Daca gasesti in alta parte mai ieftin, primesti 2x diferenta
  • De 25 ani, cu peste 100 magazine, Altex este liderul pietei de electro-IT din Romania.
  • Am construit o echipa dinamica si profesionista pentru a oferi clientilor nostri cele mai bune oferte si o experienta de cumparare de calitate.
  • Suntem in cautarea unor colegi entuziasti, axati pe dezvoltare profesionala si orientati spre performanta.
  • Esti pasionat de TEHNOLOGIE? Te asteptam in echipa Altex!
  • Profil:

    Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers; Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza; Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice; Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara;

    Responsabilități:

    Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare); Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema; Inainte de transferarea mesajului afla cine suna si eventual in ce problema; transmite aceste informati persoanei interesate inainte de a transfera efectiv legatura; Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent; In cazul in care persoana care primeste vizita este ocupata / lipseste, secretara pune oaspetii in legatura cu altcineva care cunoaste problema; Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise); Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise; Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale; Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri; Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct;

    Alte informatii:

    Studii superioare; Experienta anterioara de minim 1 an; Persoana organizata si ambiţioasa
; Fire comunicativa
; Bune abilitati de organizare a timpului; Abilitatea de a redacta rapoarte in mod concis si clar; Integritate; Detinerea unor principii solide de etica profesionala;

    Profil:

    Cunoștiințe tehnice și dornic să învețe mai mult; Student sau absolvent de studii superioare tehnice; Cunoștiințe de MS Office (outlook și excel minimal); Abil în comunicarea cu clienții și orientat către rezolvarea problemelor; Meticulos și Orientat către client;

    Responsabilități:

    Preia produsele în service în vederea diagnosticării acestora; Evaluează produsele și stabilește dacă defectele sunt sau nu acoperite de garanție; Efectuează reparații simple în vederea soluționării clienților rapid – categoriile targetate (IT, GSM, Negre); Gestionează produsele clienților, sculele și piesele din dotare; Ține legătura cu service-ul central și transmite informațiile relevante din punctul de lucru;

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa gestionezi stocul de retururi/resigilate din magazin si sa propui discount; Sa verifici integritatea produselor si garantia conform documentelor de achizitie; Sa verifici si sa te asiguri ca termenul legal de returnare/inlocuire produse defecte este respectat; Sa mentii legatura cu clientii pana la solutionarea cazurilor.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Pachet salarial competitiv.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai initiativa si atitudine pozitiva; Sa ai acuratete in activitate si atentie la detalii; Sa fii orientat catre nevoile clientilor; Sa ai experienta profesionala anterioara pe acelasi rol; Sa efectuezi tranzactiile zilnice si sa emiti documentele fiscale pentru produsele vandute; Sa intocmesti si sa verifici monetarul pe baza sistemului informatic al magazinului; Sa recomanzi produsele si serviciile companiei; Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa majorarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa ai excelente abilitati de comunicare; Sa fii orientat catre nevoile clientilor; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa ai abilitati tehnice in a recomanda produsele si serviciile companiei; Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa ai excelente abilitati de comunicare; Sa fii orientat catre nevoile clientilor; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa urmaresti mereu atingerea obiectivelor atat personale cat si de echipa; Sa ai studii medii finalizate.

    Beneficii:

    Toate instrumentele de lucru specifice Orange Romania; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Echipa tanara, prietenoasa, dispusa oricand sa te ajute; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Schema de comisionare fara plafon pentru incurajarea performantei.

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa ai experienta profesionala in retail de minimum 2 ani; Sa ai excelente abilitati de comunicare, negociere si organizare; Sa fii orientat catre cerintele pietei si nevoile clientilor; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa ai abilitati tehnice in a recomanda produsele si serviciile companiei; Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa detina studii superioare de profil, cursuri/certificari de Management; Sa detina experienta profesionala in retail de minimum 3 ani Sa ai experienta de minimum 1 an de zile in coordonarea unei echipe de vanzari; Sa propui planuri de dezvoltare a magazinului; Sa intocmesti rapoarte de vanzari; Sa reprezinti magazinul in relatia cu tertii si autoritatile.

    Beneficii:

    Cultura organizationala orientata catre schimbare si inovatie; Sistem de dezvoltare profesionala prin implementarea unui assesment center; Multiple posibilitati de promovare si avansare in cariera; Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine.

    Asteptarile noastre:

    Sa detina studii superioare de profil, cursuri/certificari de Management; Sa detina experienta de minimum 1 an de zile in coordonarea unei echipe de vanzari; Sa detina experienta profesionala in retail de minimum 3 ani; Sa propui planuri de dezvoltare a magazinului; Sa intocmesti rapoarte de vanzari; Sa reprezinti magazinul in relatia cu tertii si autoritatile.

    Beneficii:

    Cultura organizationala orientata catre schimbare si inovatie; Sistem de dezvoltare profesionala prin implementarea unui assesment center; Multiple posibilitati de promovare si avansare in cariera; Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine.

    Asteptarile noastre:

    Sa coordonezi activitatea casierilor din magazin; Sa verifici stocurile, tranzactiile zilnice si soldurile clientilor; Sa asiguri inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la activitatea economica a magazinului; Sa propui planuri de dezvoltare a magazinului; Sa intocmesti situatii si rapoarte financiar - contabile; Sa verifici si sa transmiti lunar documentele aferente activitatii economice (registru de casa, tichete cadou, monetar, raport memorie fiscala lunara, decont, fise de lichidare).

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa majorarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa promovezi produselor financiare Credex pe baza unui plan de activitate stabilit in prealabil impreuna cu Directorul de Vanzari; Sa consiliezi clientii, sa oferi de solutii financiare adaptate nevoilor acestora; Sa preiei de la client informatiile minime necesare aplicarii si sa le introduci in sistemul informatic; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa gestionezi contractele de credit aferente magazinului tau.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Pachet salarial fix si bonusurile lunare corelate cu performanta.

  • Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa comunici intr-o maniera profesionista in toate interactiunile cu clientii nostri; Sa asiguri satisfactia clientilor oferind solutiile optime; Sa promovezi produsele si serviciile companiei; Sa ai deschiderea si dorinta de a invata si de a te perfectiona constant.

    Beneficii:

    Un mediu de lucru tanar si competitiv; Program de lucru flexibil, atat full time, cat si part time; Pachet servicii medicale; Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Transport asigurat de la Metrou Pipera la Sediu si Inapoi;

    Asteptarile noastre:

    Sa contactezi clientii restantieri prin telefon sau alte mijloace de comunicare permise de companie; Sa negociezi termenele de plata pentru sumele restante; Sa indeplineaza obiectivele si standardele calitative si cantitative ale activitatii; Sa recunoasca si sa raporteze toate suspiciunile de frauda.

    Beneficii:

    Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Bonus lunar in functie de performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai experienta minim 6 luni experienta telesales / call-center / financiar-bancar; Sa prezinti prin telefon produsele financiare clientilor potentiali si existenti; Sa folosesti tehnici de up-sale si cross-sale; Sa fidelizezi si oferi suport clientilor existenti; Sa urmaresti atingerea si depasirea targetului individual si pe echipa.

    Beneficii:

    Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Bonus lunar in functie de performanta.

  • Asteptarile noastre:

    Sa supervizezi planificarea traseelor curierilor; Sa ai experienta in coordonarea unei echipe; Sa coordonezi planificarea traseelor si a programului de livrari la domiciliul clientului; Sa monitorizezi livrarile, sa iei decizii pentru a rezolva problemele aparute, in asa fel incat sa mentii un nivel de satisfactie ridicat al clientilor ALD; Sa asiguri respectarea standardelor de calitate si a procedurilor care reglementeazza domeniul tau in ALD;

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Bonusuri de performanta; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai bune abilitati numerice; Sa gestionezi bine timpul, sa fii organizat, responsabil si atent la detalii; Sa ai experienta in domeniul gestiunii; Experienta in utilizarea terminalelor mobile (scanner mobil, imprimanta mobila) poate constitui avantaj; Experienta gestiune intr-un sistem ERP prezinta un avantaj.

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Bonusuri de performanta; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

    Asteptarile noastre:

    Sa gestionezi acuratetea stocului si integritatea produselor; Sa inregistrezi intrarile/iesirile de marfa in sistemul informatic; Sa monitorizezi procesul de incarcare / descarcare a produselor pe baza documentelor de evidenta ale acestora; Sa asiguri acuratetea efectuarii receptiilor.

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Bonusuri de performanta; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

    Asteptarile noastre:

    Sa inregistrezi intrarile/iesirile de marfa in sistemul informatic; Sa asiguri selectia, receptia si livrarea bunurilor conform comenzilor cu ajutorul utilajelor Sa realizezi ambalarea/reambalarea produselor in si din cutiile originale/noi sau refolosite

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Bonusuri de performanta; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai minim 2-3 ani experienta de condus categoria B; Sa ai studii medii (scoala profesionala auto sau liceul mecanic auto constituie un avantaj) Sa ai experienta in distributie marfa minim 1 an (experienta in curierat constituie un avantaj); Sa au experienta gestionare documente transport constituie un avantaj; Sa nu ai antecedente rutiere grave sau cazier.

    Beneficii:

    Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant; Posibilitati de dezvoltare profesionala si instruire constanta; Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie recunoscuta la nivel national.

    Asteptarile noastre:

    Sa asiguri acuratetea manipularii marfii atat la descarcare, cat si la incarcare; Se asiguri integritatea marfii pana la stocare; Sa gestionezi si sa verifici asezarea marfurilor in camion / tir.

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Bonusuri de performanta; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai minim 2-3 ani experienta de condus categoria C+E; Sa ai atestat de conducator auto profesionist valabil; Sa ai aviz psihologic si aviz medical pentru siguranta circulatiei; Sa ai minim 21 de ani si experienta minim un an pe ansamblu cap tractor+semiremorca.

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie recunoscuta la nivel national.


Ce inseamna o cariera la Altex?

Te gandesti sa incepi o cariera de succes in retail sau pur si simplu sa faci o schimbare? Consideri ca e firesc sa pui clientul pe primul loc si vrei sa lucrezi intr-o echipa care se axeaza pe comunicare, inovatie si tehnologie? Poate e momentul sa arunci un ochi asupra locurilor de munca disponibile in Altex – ai sansa sa gasesti dintr-o privire ceea ce ti se potriveste cel mai bine.

O cariera la Altex inseamna:

  • dezvoltare profesionala;
  • salariu competitiv;
  • posibilitatea de a invata multe lucruri noi si de a colabora cu colegii din alte departamente;
  • sansa de a-ti desfasura activitatea intr-un mediu deschis si prietenos, in care cu siguranta te vei integra usor
Tot ce ai de facut pentru a fi cu un pas mai aproape de jobul potrivit este sa verifici chiar aici in ce orase sunt locuri de munca disponibile si pe ce pozitii se fac angajari, astfel incat sa te orientezi catre o zona compatibila cu experienta pe care o ai si cu pasiunile tale.

La Altex se fac angajari in diverse departamente:

  • Magazine - sunt potrivite tuturor celor care iubesc sa lucreze direct cu clientul si sa ii ofere acestuia o experienta omnichanel;
  • Sediul central din Bucuresti - caracterizeaza o multitudine de domenii si activitati ce presupun experienta, spirit de initiativa, responsabilitate;
  • Depozit - sunt preferate in general de persoanele foarte bine organizate si meticuloase, ce vor sa verifice cu atentie produsele livrate catre clienti

Odata ce ai vazut postul care te intereseaza, este de ajuns sa trimiti CV-ul si sa astepti ulterior sa fii contactat de catre departamentul de Resurse Umane. In cadrul interviului vei avea ocazia sa discuti mai multe despre responsabilitatile, beneficiile si salariul de la Altex.

Te asteptam cu drag in echipa!

X

Acord de prelucrare a  datelor personale

In scopul recrutarii marcheaza acordul de prelucrare a datelor tale:

Apoi selecteaza 'Ataseaza CV' pentru a porni automat aplicatia ta de e-mail cu detalii despre postul la care aplici.

Acordul de prelucrate pentru Altex este obligatoriu. Informatii suplimentare gasesti in Regulament Protectia Datelor cu Caracter Personal.