Cel mai mic pret din Romania!**Daca gasesti in alta parte mai ieftin, primesti 2x diferenta
  • De 25 ani, cu peste 100 magazine, Altex este liderul pietei de electro-IT din Romania.
  • Am construit o echipa dinamica si profesionista pentru a oferi clientilor nostri cele mai bune oferte si o experienta de cumparare de calitate.
  • Suntem in cautarea unor colegi entuziasti, axati pe dezvoltare profesionala si orientati spre performanta.
  • Esti pasionat de TEHNOLOGIE? Te asteptam in echipa Altex!
  • Profil:

    Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers; Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza; Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice; Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara;

    Responsabilități:

    Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare); Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema; Inainte de transferarea mesajului afla cine suna si eventual in ce problema; transmite aceste informati persoanei interesate inainte de a transfera efectiv legatura; Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent; In cazul in care persoana care primeste vizita este ocupata / lipseste, secretara pune oaspetii in legatura cu altcineva care cunoaste problema; Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise); Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise; Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale; Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri; Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct;

    Alte informatii:

    Studii superioare; Experienta anterioara de minim 1 an; Persoana organizata si ambiţioasa
; Fire comunicativa
; Bune abilitati de organizare a timpului; Abilitatea de a redacta rapoarte in mod concis si clar; Integritate; Detinerea unor principii solide de etica profesionala;

    Profil:

    Cunoștiințe tehnice și dornic să învețe mai mult; Student sau absolvent de studii superioare tehnice; Cunoștiințe de MS Office (outlook și excel minimal); Abil în comunicarea cu clienții și orientat către rezolvarea problemelor; Meticulos și Orientat către client;

    Responsabilități:

    Preia produsele în service în vederea diagnosticării acestora; Evaluează produsele și stabilește dacă defectele sunt sau nu acoperite de garanție; Efectuează reparații simple în vederea soluționării clienților rapid – categoriile targetate (IT, GSM, Negre); Gestionează produsele clienților, sculele și piesele din dotare; Ține legătura cu service-ul central și transmite informațiile relevante din punctul de lucru;

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa gestionezi stocul de retururi/resigilate din magazin si sa propui discount; Sa verifici integritatea produselor si garantia conform documentelor de achizitie; Sa verifici si sa te asiguri ca termenul legal de returnare/inlocuire produse defecte este respectat; Sa mentii legatura cu clientii pana la solutionarea cazurilor.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Pachet salarial competitiv.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai initiativa si atitudine pozitiva; Sa ai acuratete in activitate si atentie la detalii; Sa fii orientat catre nevoile clientilor; Sa ai experienta profesionala anterioara pe acelasi rol; Sa efectuezi tranzactiile zilnice si sa emiti documentele fiscale pentru produsele vandute; Sa intocmesti si sa verifici monetarul pe baza sistemului informatic al magazinului; Sa recomanzi produsele si serviciile companiei; Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa majorarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa ai excelente abilitati de comunicare; Sa fii orientat catre nevoile clientilor; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa ai abilitati tehnice in a recomanda produsele si serviciile companiei; Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa ai excelente abilitati de comunicare; Sa fii orientat catre nevoile clientilor; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa urmaresti mereu atingerea obiectivelor atat personale cat si de echipa; Sa ai studii medii finalizate.

    Beneficii:

    Toate instrumentele de lucru specifice Orange Romania; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Echipa tanara, prietenoasa, dispusa oricand sa te ajute; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Schema de comisionare fara plafon pentru incurajarea performantei.

    Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa ai experienta profesionala in retail de minimum 2 ani; Sa ai excelente abilitati de comunicare, negociere si organizare; Sa fii orientat catre cerintele pietei si nevoile clientilor; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa ai abilitati tehnice in a recomanda produsele si serviciile companiei; Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa detina studii superioare de profil, cursuri/certificari de Management; Sa detina experienta profesionala in retail de minimum 3 ani Sa ai experienta de minimum 1 an de zile in coordonarea unei echipe de vanzari; Sa propui planuri de dezvoltare a magazinului; Sa intocmesti rapoarte de vanzari; Sa reprezinti magazinul in relatia cu tertii si autoritatile.

    Beneficii:

    Cultura organizationala orientata catre schimbare si inovatie; Sistem de dezvoltare profesionala prin implementarea unui assesment center; Multiple posibilitati de promovare si avansare in cariera; Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine.

    Asteptarile noastre:

    Sa detina studii superioare de profil, cursuri/certificari de Management; Sa detina experienta de minimum 1 an de zile in coordonarea unei echipe de vanzari; Sa detina experienta profesionala in retail de minimum 3 ani; Sa propui planuri de dezvoltare a magazinului; Sa intocmesti rapoarte de vanzari; Sa reprezinti magazinul in relatia cu tertii si autoritatile.

    Beneficii:

    Cultura organizationala orientata catre schimbare si inovatie; Sistem de dezvoltare profesionala prin implementarea unui assesment center; Multiple posibilitati de promovare si avansare in cariera; Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine.

    Asteptarile noastre:

    Sa coordonezi activitatea casierilor din magazin; Sa verifici stocurile, tranzactiile zilnice si soldurile clientilor; Sa asiguri inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la activitatea economica a magazinului; Sa propui planuri de dezvoltare a magazinului; Sa intocmesti situatii si rapoarte financiar - contabile; Sa verifici si sa transmiti lunar documentele aferente activitatii economice (registru de casa, tichete cadou, monetar, raport memorie fiscala lunara, decont, fise de lichidare).

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei; Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract; Sansa majorarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa promovezi produselor financiare Credex pe baza unui plan de activitate stabilit in prealabil impreuna cu Directorul de Vanzari; Sa consiliezi clientii, sa oferi de solutii financiare adaptate nevoilor acestora; Sa preiei de la client informatiile minime necesare aplicarii si sa le introduci in sistemul informatic; Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail; Sa gestionezi contractele de credit aferente magazinului tau.

    Beneficii:

    Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine; Traininguri si programe specializate de formare profesionala; Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Pachet salarial fix si bonusurile lunare corelate cu performanta.

  • Asteptarile noastre:

    Sa fii pasionat de tehnologie; Sa comunici intr-o maniera profesionista in toate interactiunile cu clientii nostri; Sa asiguri satisfactia clientilor oferind solutiile optime; Sa promovezi produsele si serviciile companiei; Sa ai deschiderea si dorinta de a invata si de a te perfectiona constant.

    Beneficii:

    Un mediu de lucru tanar si competitiv; Program de lucru flexibil, atat full time, cat si part time; Pachet servicii medicale; Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Transport asigurat de la Metrou Pipera la Sediu si Inapoi;

    Asteptarile noastre:

    Sa contactezi clientii restantieri prin telefon sau alte mijloace de comunicare permise de companie; Sa negociezi termenele de plata pentru sumele restante; Sa indeplineaza obiectivele si standardele calitative si cantitative ale activitatii; Sa recunoasca si sa raporteze toate suspiciunile de frauda.

    Beneficii:

    Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Bonus lunar in functie de performanta.

    Asteptarile noastre:

    Sa ai experienta minim 6 luni experienta telesales / call-center / financiar-bancar; Sa prezinti prin telefon produsele financiare clientilor potentiali si existenti; Sa folosesti tehnici de up-sale si cross-sale; Sa fidelizezi si oferi suport clientilor existenti; Sa urmaresti atingerea si depasirea targetului individual si pe echipa.

    Beneficii:

    Tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea transportului public; Bonus lunar in functie de performanta.

    Responsabilitati:

    Inregistrarea si verificarera facturilor de marfa si/sau servicii furnizori interni si externi; Solicita si verifica facturile primite de la furnizori daca sunt conform contract, daca au documente anexe( comenzi, deviz de lucrari, preces verbal pentru justificarea serviciului prestat); Inregistrarea in gestiune si contabilitate a marfurilor si pieselor casate sau date pe pierdere; Atentie la detalii, respectiv data scadentei facturii, nr fiscal al facturii, verificare tva din factura sau cotele diferite de tva din factura (valoarea fiecarei cote de tva); Incadrare corecta pe clase - conturi de cheltuiala, centre de cost si linii de P&L ( Profit&Loss); Verificarea TVA la incasare pe site ANAF si incadrarea in cota de tva aferenta; Efectueaza verificari ale soldurilor conturilor si propune reglari pe baza acestora; Verificarea periodica a soldului cu furnizorii si operarea corectiilor cand este cazul. Intocmeste confirmarile de solduri cu furnizorii trimestrial si la inchiderea exercitiului financiar; Arhivarea tuturor facturilor pe luni si furnizori.

    Asteptarile noastre:

    Studii superioare finalizare, preferabil in domeniul economic; Persoana organizata si ambiţioasa; Fire comunicativa; Bune abilitati de organizare a timpului; Abilitatea de a redacta rapoarte in mod concis si clar; Integritate; Detinerea unor principii solide de etica profesionala; Nivel pozitie: entry level

  • Responsabilitati:

    Asigura descarcarea/stivuirea marfurilor. Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor SSCC a paletilor in vederea realizarii depozitarii si a aprovizionarii locatiilor de picking. Foloseste utilajele din dotare pentru depozitarea marfurilor in depozit. Respecta procedurile si instructiunile de lucru privind desfasurarea zilnica a activitatilor si operatiunilor de la locul de munca. Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca. Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic. Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Primeste, pastreaza si elibereaza bunuri, iar aceste atributii se supun Legii 22/1969. Realizeaza operatiunile de depozitare si aprovizionare locatii picking.

    Cerinte:

    Studii medii Autorizatie ISCIR vizata la zi Experienta de lucru pe stivuitor (reachtruck sau frontal) Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare. Capacitatea de observare si retinere a detaliilor. Abilitatea de a lucra sub presiune. Abilitati de comunicare. Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat. Tenacitate si perseverenta. Precizie. Asumarea responsabilitatii. Utilizarea echipamentului de manipulare Disponibilitatea de a lucra in ture Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil

    Responsabilitati:

    Manipuleaza cutiile/produsele ce urmeaza a fi selectate conform comenzilor primite pe scanner. Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor de bare ale produselor selectate. Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica). Asambleaza/dezambleaza/deschide si/sau sigileaza cu banda adeziva cutiile cu produse. Respecta procedurile de lucru si instructiunile superiorului ierarhic privind desfasurarea zilnica a activitatilor la locul de munca. Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca. Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic. Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Primeste, pastreaza si elibereaza bunuri, iar aceste atributii se supun Legii 22/1969. Preia comenzile pe scanner si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de picking. Preda comenzile pregatite conform procedurii de picking.

    Cerinte:

    Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare Atentie la detalii Abilitatea de a lucra sub presiune Abilitati de comunicare Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat Tenacitate si perseverenta Asumarea responsabilitatii Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior) Studii medii Disponibilitatea de a lucra in ture Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil

    Responsabilitati:

    Raspunde de corectitudinea incarcarii pe destinatiile corespunzatoare. Mentine curata si organizata zona de incarcare si descarcare. Respecta procedurile si instructiunile de lucru privind desfasurarea zilnica a activitatilor si operatiunilor de la locul de munca. Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca. Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic. Primeste, pastreaza si elibereaza bunuri, iar aceste atributii se supun Legii 22/1969. Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Respectarea programului de lucru, a pauzelor si folosirea integrala si eficienta a timpului de munca pentru indeplinirea obligatiilor de serviciu. Raspunde de pozitionarea paletilor/produselor in masina de distributie si se supune sanctiunilor stabilite de companie in cazul aparitiei unor neconformitati generate de aceasta. Scaneaza fiecare palet de marfa si fiecare produs din categoria ALBE si il incarca pe destinatia corecta. Raspunde de acuratetea efectuarii incarcarilor. Examineaza starea articolelor inainte de descarcarea acestora din camion. Intocmeste documentele necesare in cazul in care exista articole deteriorate de Transportator/Furnizor. Asigurarea spatiului liber necesar in zona alocata pozitiei de verificare pentru a primi marfa pregatita de pickeri. Verificarea paletilor de marfa pe baza picklistului si semnarea acestuia dupa verificare.

    Cerinte:

    Cunostinte privind organizarea depozitului, a normelor si reglementarilor interne. Experienta in operarea in diferite sisteme informatice. Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare. Capacitatea de observare si retinere a detaliilor. Abilitatea de a lucra sub presiune. Abilitati de comunicare. Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat. Tenacitate si perseverenta. Precizie si atentie. Integritate morala. Corectitudine si flexibilitate la schimbari. Asumarea responsabilitatii. Utilizarea echipamentului de manipulare. Studii medii Disponibilitatea de a lucra in ture Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil

    Responsabilitati:

    Mentine curata si organizata zona de incarcare si descarcare. Respecta procedurile si instructiunile de lucru privind desfasurarea zilnica a activitatilor si operatiunilor de la locul de munca. Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca. Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic. Primeste, pastreaza si elibereaza bunuri, iar aceste atributii se supun Legii 22/1969. Examineaza starea articolelor inainte de descarcarea acestora din camion. Intocmeste documentele necesare in cazul in care exista articole deteriorate de Transportator/Furnizor. Comunica eventualele neconformitati constatate inainte de descarcare articolelor din camion. Raspunde de corectitudinea datelor introduse in sistem la efectuarea operatiunii de receptie a articolelor in depozit. Raspunde de acuratetea inregistrarilor din stoc. Raspunde de acuratetea efectuarii receptiilor.

    Cerinte:

    Cunostinte privind organizarea depozitului, a normelor si reglementarilor interne. Operare in sistemul informatic. Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare. Capacitatea de observare si retinere a detaliilor. Abilitatea de a lucra sub presiune. Abilitati de comunicare. Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat. Tenacitate si perseverenta. Precizie si atentie. Integritate morala. Corectitudine si flexibilitate la schimbari. Asumarea responsabilitatii. Utilizarea echipamentului de manipulare. Studii medii Disponibilitatea de a lucra in ture Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil

    Responsabilitati:

    Raspunde de acuratetea manipularii marfii atat la descarcare cat si la incarcare. Asigura pe perioada manipularii marfurilor pastrarea integritatii acesteia. Aduce la cunostinta superiorului, imediat dupa constatare, orice nereguli aparute in timpul manipularii marfii. Gestioneaza si verifica asezarea marfurilor din camion in vederea evitarii eventualelor accidente. Raspunde de utilizarea conform normelor producatorului a utilajelor din dotare. Raspunde de respectarea fluxului de descarcari conform programului. Raspunde de curatenia in zona gestionata. Nu paraseste locul de munca fara aprobarea sefului ierarhic superior. Primeste, pastreaza si elibereaza bunuri, iar aceste atributii se supun Legii 22/1969. Raspunde de lipsurile si deteriorarile constatate la inventar daca acestea se datoreaza manipularii necorespunzatoare a marfii. Participa la inventarierea periodica a marfurilor.

    Cerinte:

    Atentie la detalii. Abilitatea de a lucra sub presiune. Abilitati de comunicare. Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat. Tenacitate si perseverenta. Asumarea responsabilitatii. Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior). Studii medii Disponibilitatea de a lucra in ture Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil

    Asteptarile noastre:

    Monitorizeaza cu ajutorul sistemelor de supraveghere si a sistemului de paza externalizat activitatile intregului personal din cadrul punctelor de lucru ale companiei, pentru prevenirea si inlaturarea oricaror forme de pierderi, degradari sau sustrageri de bunuri Urmareste respectarea atributiilor angajatilor firmei de paza cu care colaboreaza compania Asigura buna si corecta functionare a intregului echipament de supraveghere si conexiunile de date Monitorizeaza derularea intregii activitati din depozitele Altex Intocmeste rapoartele cu privire la incalcarea Regulamentului Intern, Fisa Postului si alte evenimente care pot perturba activitatea in depozite Isi insuseste temeinic si aplica prevederile actelor normative privitoare la domeniul sau de activitate, precum si a tuturor procedurilor si regulilor care se transmit pe cale ierarhica Realizeaza corect si la timp sarcinile ce decurg din cerintele postului detinut si raspunde de indeplinirea lor fata de superiorii ierarhici, foloseste integral si cu eficienta programul de lucru, respecta ordinea si disciplina la locul de munca Pastreaza confidentialitatea asupra activitatilor si documentelor din cadrul societatii

    Cerinte:

    Sa fii o persoana sociabila, comunicativa (vei interactiona cu foarte multi client zilnic) Sa ai permis auto categoria B si o experienta de condus de minim 2-3 ani Sa ai studii medii (efectuarea scolii profesionale auto sau a liceului mecanic auto constituie un avantaj) Sa nu ai cazier judiciar si nici antecedente rutiere grave Experienta in curierat sau distributie marfa si utilizare scanner mobil, poate constitui un avantaj la recrutare

    Ce trebuie sa faci:

    Sa asiguri transportul produselor cumparate de clienti la domiciliul acestora Sa asiguri livrarea produselor la client-Sa lucrezi in echipa cu ajutor sofer curier Sa incasezi numerar pentru anumite produse sis a depui numerar la ATM Sa te ingijesti de siguranta produselor transportate Sa te ingrijesti de autovehicolul folosit

    Ce oferim:

    Salariu atractiv Bonusuri de performanta Bonuri de masa Lucrul intr-un mediu dinamic, modern

    Cerinte:

    Sa fii o persoana sociabila, comunicativa (vei interactiona cu foarte multi client zilnic) Sa ai studii medii Sa nu ai cazier judiciar

    Ce trebuie sa faci:

    Sa manipulezi coletele astfel incat ambalajul si continutul sa nu se deterioreze Sa raspunzi de cantitatea si starea marfii transportate, din momentul incarcarii pana la descarcarea acesteia (gestionar) Sa participi la inventarierea periodica a marfurilor

    Ce oferim:

    Salariu atractiv Bonusuri de performanta Bonuri de masa Lucrul intr-un mediu dinamic, modern


Ce inseamna o cariera la Altex?

Te gandesti sa incepi o cariera de succes in retail sau pur si simplu sa faci o schimbare? Consideri ca e firesc sa pui clientul pe primul loc si vrei sa lucrezi intr-o echipa care se axeaza pe comunicare, inovatie si tehnologie? Poate e momentul sa arunci un ochi asupra locurilor de munca disponibile in Altex – ai sansa sa gasesti dintr-o privire ceea ce ti se potriveste cel mai bine.

O cariera la Altex inseamna:

  • dezvoltare profesionala;
  • salariu competitiv;
  • posibilitatea de a invata multe lucruri noi si de a colabora cu colegii din alte departamente;
  • sansa de a-ti desfasura activitatea intr-un mediu deschis si prietenos, in care cu siguranta te vei integra usor
Tot ce ai de facut pentru a fi cu un pas mai aproape de jobul potrivit este sa verifici chiar aici in ce orase sunt locuri de munca disponibile si pe ce pozitii se fac angajari, astfel incat sa te orientezi catre o zona compatibila cu experienta pe care o ai si cu pasiunile tale.

La Altex se fac angajari in diverse departamente:

  • Magazine - sunt potrivite tuturor celor care iubesc sa lucreze direct cu clientul si sa ii ofere acestuia o experienta omnichanel;
  • Sediul central din Bucuresti - caracterizeaza o multitudine de domenii si activitati ce presupun experienta, spirit de initiativa, responsabilitate;
  • Depozit - sunt preferate in general de persoanele foarte bine organizate si meticuloase, ce vor sa verifice cu atentie produsele livrate catre clienti

Odata ce ai vazut postul care te intereseaza, este de ajuns sa trimiti CV-ul si sa astepti ulterior sa fii contactat de catre departamentul de Resurse Umane. In cadrul interviului vei avea ocazia sa discuti mai multe despre responsabilitatile, beneficiile si salariul de la Altex.

Te asteptam cu drag in echipa!

X

Acord de prelucrare a  datelor personale

In scopul recrutarii marcheaza acordul de prelucrare a datelor tale:

Apoi selecteaza 'Ataseaza CV' pentru a porni automat aplicatia ta de e-mail cu detalii despre postul la care aplici.

Acordul de prelucrate pentru Altex este obligatoriu. Informatii suplimentare gasesti in Regulament Protectia Datelor cu Caracter Personal.