Am selectat metoda de plata “Numerar la livrare”, pot plati cu cardul la curier?
- Acasa/
- Suport Clienti
Cu ce te putem ajuta?
Servicii
Cont Client
Cele mai citite articole de suport
Cele mai votate intrebari frecvente
Ce este un AWB?
AWB-ul sau “air waybill” este un document cu numar unic de inregistrare ce insoteste in mod obligatoriu un colet expediat prin curier. Codui de bare prezent pe el este scanat in momente cheie pe parcursul unei expeditii, creand un istoric public disponibil cu privire la traseul si statusul actual al acestuia.
Daca am un card de cumparaturi si doresc sa achit in rate, ce metoda de plata trebuie sa aleg?
Nu sunt multumit de produsul primit. Cum il pot returna?
Pentru produsele achizitionate online tot ce trebuie sa faci este sa inregistrezi cererea de retur din sectiunea “Retur produse” a contului tau. Termenul de retur pentru comenzile online este de 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesie a produsului.
In cat timp primesc un raspuns pentru solicitarea inregistrata 2x Diferenta?
Termenul maxim pentru a primi rezultatul verificarii este de 5 zile lucratoare.
Care este termenul de reparatie a produsului in perioada de garantie?
Care este termenul in care pot aplica pentru serviciul 2x Diferenta?
Inregistrarea solicitarii poate fi efectuata din contul tau de client in termen de 7 zile calendaristice de la data plasarii comenzii.
Am primit primul colet din comanda. Ce se intampla cu restul?
Exista produse pe care nu le pot returna daca au fost desigilate?
Da, unele produse nu se pot returna daca au fost desigilate. Cateva exemple sunt: licentele software, jocurile, produsele de ingrijire si igiena personala, accesoriile medicale precum termometrele, consumabilele etc. Consulta regulamentul complet pentru renuntarea la cumparare.
Contacteaza-ne
Reteaua de magazine
Vezi adresele magazinelor, datele de contact si orarul de functionare.