Termenul de aducere la conformitate a produsului aflat in perioada de garantie este de maxim 15 zile calendaristice din momentul in care se preda sau se trimite produsul catre unitatea vanzatoare sau service-ul autorizat. In unele situatii, defectele minore, se pot identifica si repara pe loc, iar pentru toate celelalte situatii produsul se trimite catre specialistii din service-ul autorizat. Termenul de 15 zile calendaristice este maximal si include urmatoarele etape: trimiterea produsului in service-ul autorizat, diagnosticarea defectului de catre inginerii service-ului, comandarea piselor necesare reparatiei, raparatia produsului si trimiterea lui catre client sau unitatea vanzatoare.
In cazul in care produsul se afla inca in garantie si nu se mai poate repara, se ofera fisa de negatie prin care fie se poate inlocui produsul, daca este in stoc, fie se restituie banii platiti la momentul achizitiei. Pentru defectele neacoperite de garantie sau iesite din garantie, reparatia se face doar contra cost si se ofera garantie pentru manopera si piesa/piesele schimbate.