Factura produselor tale

In cazul achizitiilor din magazinele noastre fizice documentul de achizitie este emis la casa si predat catre tine dupa plata produselor. Poti solicita si emiterea unei facturi pentru achizitia ta.

Pentru achizitiile online, dupa confirmarea comenzii, factura pentru produsele comandate va fi trimisa catre tine pe adresa de email notata in comanda. In acelasi timp factura poate fi generata din contul tau de client urmand pasii de mai jos:

PASUL 1

Logheaza-te in contul de pe care ai plasat comanda. In cazul in care nu ai cont creat iti poti inregistra un cont nou cu datele inregistrate in comanda plasata.

PASUL 2

Acceseaza rubrica “Contul meu” si selecteaza “Comenzile mele”.

PASUL 3

Vor fi afisate toate comenzile asociate contului tau din care poti selecta achizitia dorita pentru vizualizarea facturii.

Selecteaza butonul “Vezi comanda” din dreptul comenzii.

PASUL 4

Dupa selectarea comenzii iti vor fi afisate detaliile acesteia iar in partea de jos este afisata lista facturilor.

Selecteaza butonul “Generare factura” iar dupa incarcarea datelor va aparea sectiunea de descarcare a documentului “Descarca”.

Dupa accesarea butonului “Descarca” iti va fi generata factura dorita.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Intrebari frecvente

Nu am primit factura in colet, de unde o pot obtine?

Cand a fost pregatit coletul pentru a fi expediat, ti-am trimis un e-mail de unde poti descarca si factura aferenta acelui produs. De asemenea, o poti descarca si din contul tau de client, sectiunea “Comenzile Mele”.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Nu gasesc certificatul de garantie al produsului, ce pot face?

Produsele vin insotite de certificate de garantie oferite de producator. Acestea pot avea format international cu denumiri de tipul “Warantty card”, “Service Conditions” sau pot chiar fi incluse in manualul de utilizare al produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Certificatul de garantie pe care l-am primit nu este completat. Este valid?

Da, fiind vorba de produse achizitionate online, de la distanta, completarea certificatelor de garantie ar impune desigilarea fiecarui produs. Astfel certificatele se pot completa oricand pe perioada garantiei, in unul din magazinele noastre fizice, pe perioada garantiei produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Am gresit datele de factuare, cum pot solicita refactuarea?

Modificarea datelor unei facturi implica stornarea acesteia si emiterea uneia noi, cu datele corecte. Putem face acest lucru pana la data de 15 a urmatoarei luni calendaristice de la emiterea facturii gresite. Daca te afli in situatia aceasta, ne poti contacta telefonic sau prin formularul de contact pentru a ne oferi numarul comenzii pentru care a fost emisa factura cu datele gresite si noile date de facturare. Aceasta operatiune este disponibila pentru facturarea de pe persoana fizica pe persoana juridica.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre