Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numerele de telefon: 021 9196 (tarif normal în orice rețea), 021 528 9196 - apelabil din orice rețea, din țară și din străînătate (tarif normal).

Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?


1. Începe procesul de rezolvare:

  • înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.

2. Investigăm și:

  • păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
  • investigăm problema temeinic și obiectiv;
  • luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Revenim către dumneavoastră :

  • cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.

Cel mai bun raport calitate-pret

Conform sondajului Best Buy Award 2021/2022 efectuat de organizatia iCertias.

Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti in alta parte mai ieftin primesti de doua ori diferenta.

S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L. este inregistrata cu numarul 600 / 2006 in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal