- Extragarantie - Protejeaza-ti investitia | Altex
Un serviciu care se achizitioneaza optional impreuna cu produsul sau retroactiv pe perioada de garantie, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:
- Remedierea defectelor de fabricatie;
- Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur;
- Restituirea contravalorii produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile definite de prezentul document.
Acest serviciu asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei pentru produsele destinate uzului casnic pana la cel mult 7 ani.
Spre exemplu:
- Pentru un telefon ce beneficiaza de garantie asigurata de producator de 2 ani, clientii pot opta sa achizitioneze oricare dintre serviciile de extindere a garantiei cu 1, 2, 3 sau chiar 4 ani.
- Pentru un frigider ce beneficiaza de 5 ani garantie asigurata de producator, pot fi achizitionati pana la 2 ani de garantie extinsa peste cea standard.
Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de client, fie el persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica.
- La momentul cumpararii produsului din magazinul online, adaugand serivicul in cos inainte de finalizarea comenzii si achitand contravaloarea acestuia.
- La momentul cumpararii produsului din magazinele ALTEX, achitand contravaloarea serviciului la casa de marcat.
- Ulterior cumpararii produsului indiferent de mediul de achizitie (online sau offline), achitand contravaloarea serviciului la casa de marcat a oricarui magazin fizic ALTEX.
- Produsul se va repara intr-un interval de pana la 15 zile calendaristice de la data predarii produsului reprezentantului unitatii de service.
- Produsul reparat va beneficia de perioada de garantie extinsa ramasa pana la expirarea acesteia.
- Daca reparatia nu se poate efectua, ca urmare a constatarii tehnicianului unitatii service, unitatea vanzatoare va restitui valoarea achitata initial de catre client pentru a achizitiona produsul (exceptand valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate).
- La expedierea produsului prin curier clientul va ambala produsul in ambalajul original sau in alt ambalaj care sa transmita transportul in siguranta.
- Orice modificare pe certificatul de extragarantie duce la anularea documentului si pierderea extragarantiei.
- Extragarantia este valabila doar insotita de urmatoarele documente in original: documentul de achizitie al produsului, certificatul de garantie, documentul de achizitie al serviciului de extragarantie, certificatul de extragarantie completat.
Conditiile de acordare a extragarantiei le gasiti aici.