Ce este extragarantia?

 

Un serviciu care se achizitioneaza optional impreuna cu produsul sau retroactiv pe perioada de garantie, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:

- Remedierea defectelor de fabricatie;

- Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur;

- Restituirea contravalorii produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile definite de prezentul document.

La ce te ajuta extragarantia?

Acest serviciu asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei pentru produsele destinate uzului casnic pana la cel mult 7 ani.


Spre exemplu:

- Pentru un telefon ce beneficiaza de garantie asigurata de producator de 2 ani, clientii pot opta sa achizitioneze oricare dintre serviciile de extindere a garantiei cu 1, 2, 3 sau chiar 4 ani.

- Pentru un frigider ce beneficiaza de 5 ani garantie asigurata de producator, pot fi achizitionati pana la 2 ani de garantie extinsa peste cea standard.

Cum functioneza extragarantia?

Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de client, fie el persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica.

Cum cumpar acest serviciu?

- La momentul cumpararii produsului din magazinul online, adaugand serivicul in cos inainte de finalizarea comenzii si achitand contravaloarea acestuia.

- La momentul cumpararii produsului din magazinele ALTEX, achitand contravaloarea serviciului la casa de marcat.

- Ulterior cumpararii produsului indiferent de mediul de achizitie (online sau offline), achitand contravaloarea serviciului la casa de marcat a oricarui magazin fizic ALTEX.

Alte clauze:

- Produsul se va repara intr-un interval de pana la 15 zile calendaristice de la data predarii produsului reprezentantului unitatii de service.

- Produsul reparat va beneficia de perioada de garantie extinsa ramasa pana la expirarea acesteia.

- Daca reparatia nu se poate efectua, ca urmare a constatarii tehnicianului unitatii service, unitatea vanzatoare va restitui valoarea achitata initial de catre client pentru a achizitiona produsul (exceptand valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate).

- La expedierea produsului prin curier clientul va ambala produsul in ambalajul original sau in alt ambalaj care sa transmita transportul in siguranta.

- Orice modificare pe certificatul de extragarantie duce la anularea documentului si pierderea extragarantiei.

- Extragarantia este valabila doar insotita de urmatoarele documente in original: documentul de achizitie al produsului, certificatul de garantie, documentul de achizitie al serviciului de extragarantie, certificatul de extragarantie completat.



Conditiile de acordare a extragarantiei le gasiti aici.

Cel mai bun raport pret-calitate

Conform sondajului Best Buy Award 2023/2024 efectuat de organizatia iCertias.

google play buttonapple store buttonhuawei gallery button
Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti in alta parte mai ieftin primesti de doua ori diferenta.
S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L. este inregistrata cu numarul 600 / 2006 in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal
solutionarea online a litigiilorsolutionarea alternativa a litigiilor