Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numerele de telefon: 021 9196 (tarif normal în orice rețea), 021 528 9196 - apelabil din orice rețea, din țară și din străînătate (tarif normal).

Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?


1. ÃŽncepe procesul de rezolvare:

  • înregistraÈ›i sesizarea dumneavoastră È™i veÈ›i primi un număr de înregistrare.

2. Investigăm și:

  • păstrăm confidenÈ›ialitatea, în conformitate cu legislaÈ›ia;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate È™i respect;
  • investigăm problema temeinic È™i obiectiv;
  • luăm la cunoÈ™tință când facem o greÈ™eală È™i implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Revenim către dumneavoastră :

  • cu răspunsul care va conÈ›ine rezultatul investigaÈ›iei, poziÈ›ia oficială a companiei, motivarea acesteia, soluÈ›ia potrivită È™i acÈ›iunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situaÈ›ia în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.

Cel mai bun raport pret-calitate

Conform sondajului Best Buy Award 2023/2024 efectuat de organizatia iCertias.

google play buttonapple store buttonhuawei gallery button
Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti in alta parte mai ieftin primesti de doua ori diferenta.
S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L. este inregistrata cu numarul 600 / 2006 in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal
solutionarea online a litigiilorsolutionarea alternativa a litigiilor