- Reclamatii
Reclamații
Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numerele de telefon: 021 9196 (tarif normal în orice rețea), 021 528 9196 - apelabil din orice rețea, din țară și din străînătate (tarif normal).
Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?
1. ÃŽncepe procesul de rezolvare:
- înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.
2. Investigăm și:
- păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
- tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
- investigăm problema temeinic și obiectiv;
- luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
3. Revenim către dumneavoastră :
- cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
- în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.