ASIGURARE MOBILA

Asigurare Telefoane mobile si alte Aparate Electrice/Electronice

Oferita de Altex Romania S.R.L. in magazinele Altex si Media Galaxy

Mai jos gasiti o lista cu informatiile cuprinse in acest document:

 

  • Informatii importante
  • Expresii din Polita
  • Definitii
  • Riscurile acoperite
  • Riscurile care nu sunt acoperite
  • Cum se introduce o cerere de despagubire
  • Conditii si Limitari ale Politei
  • Cum se procedeaza in cazul unei cereri de despagubire

 

INFORMATII IMPORTANTE

Aceasta asigurare a fost special conceputa incat sa ofere acoperire pentru aparatele dvs. electrice/electronice asigurate si corespunde cererii si nevoilor persoanelor rezidente permanent in Romania si care au achizitionat aparatele electrice/electronice asigurate de la Altex / Media Galaxy si doresc sa le asigure impotriva avarierii accidentale si talhariei.

 

VA RUGAM SA PASTRATI DOCUMENTELE LEGATE DE ASIGURARE IN SIGURANTA

Va rugam sa pastrati acest document in conditii de siguranta pentru cazul in care dvs. veti avea nevoie sa-l recititi sau sa introduceti o cerere de despagubire.

 

REDACTAREA POLITEI

Va rugam cititi acest document cu atentie si asigurati-va ca intelegeti pe deplin acoperirea pe care o ofera precum si situatiile care nu sunt acoperite si de asemenea, asigurati-va ca dvs. respectati toate conditiile impuse de polita de asigurare, deoarece orice incalcare a acestor conditii poate sa conduca la anularea politei dvs. si poate rezulta in respingerea cererii de despagubire. In cazul in care detaliile sunt incorecte, va rugam sa contactati imediat Administratorul.

 

Atestarea acoperirii

Acest document atesta faptul ca in concordanta cu autorizatia acordata prin Contractul  1717/04.11.2013 incheiat intre Altex Romania SRL si AmTrust International Underwritters Ltd, si in schimbul platii primei de asigurare, AmTrust International Underwritters Ltd convine sa va asigure conform termenilor si conditiilor continute in acest document. AmTrust International Underwritters Ltd autorizeaza pe Altex Romania SRL sa semneze si sa emita acest document in numele nostru.

 

Despre asigurarea dvs.

Aceasta asigurare va este oferita la momentul achizitionarii aparatului dvs electric/electronic de la Altex Romania S.R.L. din magazinele Altex si Media Galaxy, o societate inregistrata in Romania sub nr.  [J23/2611/2016].

 

Asigurarea este oferita de:

AmTrust International DAC, o societate inregistrata in Irlanda si care este autorizata si sub controlul Bancii Centrale a Irlandei, fiind autorizata de Autoritatea Serviciilor Financiare sa opereze in Romania in baza Libertatii Serviciilor si inregistrata la aceasta autoritate sub numarul 203014.

 

Polita dvs. este administrata de:

AmTrust International DAC care a numit societatea Darra Holdings Ltd, Cyprus. Toate intrebarile legate de aceasta polita trebuie adresate (in limba romana sau engleza) catre Darra Holdings Ltd office@darraholdings.uk sau prin posta la Darra Holdings Ltd in Menandrou 4, Gala Tower, Second Floor, 1066, Nicosia, Cyprus.

 

Introducere

Aceasta polita de sigurare ofera acoperire pentru aparatul dvs electric/electronic atata vreme cat polita dvs. este in vigoare, conform termenilor, conditiilor si limitarilor stipulate mai jos.

 

Perioada de Acoperire

Dvs. ati achizitionat o perioada de 12 sau 24 de luni de acoperire conform stipularilor din anexa politei. Asigurarea dvs. incepe la data achizitionarii aparatului electric/electronic acoperit si continua pentru o perioada de 12 sau 24 de luni, dupa caz.

 

DEFINITII

Termenii si expresiile definite mai jos vor avea acelasi inteles oriune acestea apar in documentele politei dvs. si vor fi evidentiate pretutindeni in litere italice ingrosate.

 

Accesoriile

inseamna elementele auxiliare portabile la mana, spre exemplu, dar fara a se limita la, huse, acumulatoare, dispozitive hands-free, cabluri, accesorii pentru auz sau casti.

 

Administrator

inseamna Darra Holdings Ltd cu sediul in Menandrou 4, Gala Tower, Second Floor, 1066, Nicosia, Cyprus.

 

Avariere

Inseamna defectiunea interna sau avarierea/distrugerea oricarei parti a aparatului dvs electric/electronic asigurat in timpul folosirii obisnuite a acestuia, datorita unei defectiuni electronice, electrice sau mecanice a aparatului dvs electric/electronic asigurat sau a telefonului mobil, care a cauzat incetarea functionarii telefonului mobil sau a aparatului electric/electronic si necesita repararea imediata a acestuia pentru a deveni din nou functionabil la parametrii normali. Aceasta polita de asigurare nu acopera nicio cerere de despagubire pentru Avariere care ar trebui directionata catre garantia oferita de producator.

 

Avariere accidentala

inseamna avarierea neasteptata si neprevazuta a aparatului dvs. electric/electronic asigurat, care nu putea fi prevenita si care nu este exclusa in mod special prin aceasta polita.

 

Aparatul electric/electronic asigurat

Inseamna telefonul dvs mobil portabil la mana  sau orice alt aparat electric/electronic achizitionat de dvs. din magazinele Altex/Media Galaxy cu aceasta asigurare, astfel cum reiese din dovada relevanta a achizitionarii sau schimbului, si care are inclusa o cartela SIM activa (in cazul telefonului mobil).

 

Familia Apropiata

Inseamna sotia/sotul, partenerul, parintii sau copii dvs., surorile sau fratii (toti cu varsta de 16 ani sau peste) si care locuiesc permanent cu dvs. la adresa de domiciliu.

 

Neglijenta

înseamnă acea situaţie în care Dvs. (sau autorul faptei care duce la producerea evenimentului asigurat - familia apropiata) nu acţionaţi cu o grijă/diligenţă rezonabilă în raport cu bunul/aparatul asigurat, nu prevedeti si nu preveniţi producerea evenimentului asigurat, deşi ar fi trebuit si ati fi putut, in circumstantele date, să o faceţi. Această noţiune include, fara a se limita la, folosirea inadecvata, vandalism, utilizarea incorectă, depozitarea incorectă şi/sau orice altă acţiune al cărei rezultat este previzibil.

 

Pierdere

Inseamna lipsa folosintei aparatului electric/electronic asigurat ca urmare a Talhariei sau Avarierii accidentale  care se datoreaza (fara a se limita la):

  • Infiltratiilor de apa/lichid.
  • Ecranului spart
  • Avarierii carcasei si/sau ramei/cadrului care duce la incetarea functionarii acestuia.
  • Incetarea functionarii aparatului

 

Risc acoperit

Inseamna Pierderea suferita de dvs. in legatura cu aparatul electric/electronic asigurat si si pe care noi o suportam in limitele si conform prevederilor continute in prezentele conditii.

 

Talharie

Inseamna luarea din posesie pe nedrept, fara consimtamant, a aparatului electric/electronic asigurat de catre o terta persoana in scopul de a va priva permanent de acesta, prin forta sau violenta asupra persoanei dvs.

 

Nesupraveghere

înseamnă acea situaţie în care Dvs nu vă aflaţi într-o poziţie care să vă permită să preveniţi avarierea sau distrugerea aparatului Dvs asigurat, acesta aflându-se la îndemâna oricui într- un loc public, indiferent dacă se află sau nu într-o geantă / poşetă, inclusiv – dar fără a se limita la – situaţia în care Dvs dormiţi sau adormiţi.

 

Noi, noua, a noastra,

Inseamna asiguratorul care este AmTrust International DAC, o societate inregistrata in Irlanda 169384, cu sediul in: 40 Westland Row, Dublin 2, Irlanda.

 

Tu, dvs, a dvs

Inseamna persoana (cu varsta de 18 ani sau peste), societatea sau parteneriatul care a achizitionat telefonul mobil sau alt aparat electric/electronic din magazinele Altex/Media Galaxy si care este acoperit prin aceasta polita.

 

RISCURILE ACOPERITE

(supuse excluderilor de mai jos)

Avariere accidentala

Noi vom repara sau inlocui aparatul dvs electric/electronic asigurat daca acesta este avariat ca rezultat al avarierii accidentale, inclusiv avarierea/defectarea cauzată de intrarea aparatului asigurat în contact cu apa sau alte lichide, cu conditia ca aparatul electric/electronic asigurat sa ne fie returnat noua.

 

Talharie

In cazul unei cereri de despagubire aprobate de noi pentru  talharie (conform definitiei de mai sus) avand ca obiect aparatul dvs electric/electronic asigurat, noi il vom inlocui.

 

Accesorii

In situatia unei cereri de despagubire aprobata de noi cu privire la aparatul electric/electronic asigurat, noi vom inlocui orice acesoriu oferit initial si care este avariat sau  furat (prin talharie) in acelasi moment cu aparatul dvs electric/electronic asigurat.

 

Limite teritoriale

Asigurarea priveste aparatele electric/electronic asigurate cumparate si folosite in Romania, dar acoperirea este extinsa oriunde in lume, pentru o perioada maxima de 21 de zile, in orice interval de 12 luni.

 

Limita cererii de despagubire

Limita Individuala Cererii de Despagubire Individuala este reprezentata de pretul de achizitionare initiala a aparatului electric/electronic asigurat.

In situatia mai multor cereri de despagubire in cadrul aceleiasi polite de asigurare, Limita Cumulata a Cererilor de Despagubire pentru fiecare polita este reprezentata de valoarea cea mai mica dintre pretul de achizitionare initial si 16.000 RON.

 

RISCURILE CARE NU SUNT ACOPERITE

Fransiza politei

O suma reprezentand fransiza trebuie platita de dvs. cu privire la orice cerere de despagubire care rezulta in inlocuire conform tabelului de mai jos

 

Pretul initial de Achizitionare a Aparatului Electric/Electronic Asigurat

Fransiza de plata la inlocuire

RON

50

de la

la

401

800

100

801

1.600

200

1.601

3.200

400

3.201

6.400

800

6.401

10.000

1.200

10.001

16.000

1.800

 

Exceptii talharie

Noi nu vom plati nicio cerere de despagubire:

  • In situatia in care aparatul electric/electronic asigurat a fost furat de la o persoana fara utilizarea fortei sau violentei asupra respectivei persoane.

 

Exceptii generale (aplicabile la intreaga acoperire oferita de aceasta polita)

Noi nu vom plati:

  • nicio cerere de despagubire in situatia in care aparatul electric/electronic asigurat a fost in posesia unei terte persoane (alta decat un membru al familiei apropiate) la data evenimentului care a dat nastere cererii de despagubire
  • nicio cerere de despagubire pentru avarierea cu intentie cauzata de dvs. sau familia apropiata
  • furtul prin talharie sau avarierea cartelei SIM sau cardului de memorie luat individual (decat daca insoteste o cerere de despagubire valabila pentru aparatul dvs electric/electronic asigurat)
  • avarierea estetica a aparatul electric/electronic asigurat si care nu afecteaza functionalitatea aparatului, inclusiv patarea, zgarierea sau indentarea
  • nicio defectiune de soft sau firmware: asigurarea acopera doar partea hardware a aparatului electric/ electronic si nu se extinde asupra programelor sau aplicatiilor instalate ( partea software );Nu se vor despagubi defectiuni aparute ca urmare a instalarii de programe care blocheaza functionarea aparatului asigurat
  • nicio defectiune cauzata de produse consumabile cum ar fi bateriile
  • avarierea sau distrugerea cauzata de, in concurs cu sau rezultand din:
    • uzura normala sau deteriorarea treptata a functionarii
    • Neglijenta dvs sau a familiei apropiate, astfel cum este definita mai sus
    • lăsarea aparatului asigurat Nesupravegheat într-un loc public sau într-un loc la care publicul are acces la momentul incidentului, intr-un cort sau pe partea exterioara (capota/portbagaj) a unui vehicul ori a unei cladiri
    • lipsa unei intretineri rezonabile din partea dvs. sau a familiei dvs. apropiate
    • nicio cerere de despagubire rezultand din razboi, invazie, acte inamice straine, ostilitati (fie ca este declarat razboi, fie ca nu), razboi civil, miscare de rezistenta, revolutie, insurectie, putere militara sau uzurpatoare, rascoala sau miscare civila, activitate terorista de orice fel
    • nicio cerere de despagubire rezultand din radiatie ionica sau contaminare  radioactiva de la orice sursa nucleara sau orice reziduuri nucleare in urma combustiei de carburant nuclear
    • costuri pentru reparatii efectuate in afara Romaniei
    • costul neutilizării aparatului electric/electronic asigurat, costurile de reconectare, ori taxele de abonament de orice fel
    • costuri de service sau intretinere de rutina
    • orice defectiuni sau avarieri acoperite prin garantia oferita de producator sau furnizor
    • costuri pentru reparatii sau inlocuiri neautorizate de catre Administrator.

 

CUM SE INTRODUCE O CERERE DE DESPAGUBIRE

Procedura Cererilor de Despagubire (nerespectarea acestora poate atrage respingerea cererii dvs.)

 

In situatia in care apare orice incident de natura sa dea nastere la o cerere de despagubire, dvs. trebuie sa:

  • notificati Administratorul la www.darraholdings.uk/claims in decurs de 2 zile lucratoare de la data la care ati luat la cunostinta despre incident (sau in situatia unui incident aparut in afara Romaniei, in decurs de 2 zile lucratoare de la data intoarcerii dvs. in Romania). Circumstantele exceptionale care cauzeaza intarziere in raportarea cererii de despagubire si care sunt sustinute de documente justificative, in situatia in care nu exista pierderi aditionale din partea noastra, vor fi analizate.
  • raportati furtul telefonului dvs. mobil catre reteaua dvs. de telefonie in decurs de 24 de ore de la luarea la cunostinta cu privire la incident, pentru ca acestia sa poata declara furat telefonul dvs. mobil
  • raportati furtul aparatului dvs. electric/electronic asigurat la Politie in decurs de 24 de ore de la luarea la cunostinta cu privire la incident si sa obtineti un numar de inregistrare a infractiunii de talharie pentru a sustine o cerere de despagubire pentru talharie si o copie a procesului-verbal intocmit de politie
  • prezentati urmatoarele documente la momentul introducerii cererii de despagubire:
    • termenii si conditiile politei in original si factura (respectiv in format electronic pentru achizitiile online)
    • in cazul unei cereri de despagubire pentru talharie, procesul verbal si numarul de inregistrare de la Politie sau documentul eliberat de Politie care sa ateste fapta de talharie si sa contina numarul IMEI al aparatului asigurat  
    • dovada calatoriei in afara Romaniei pe toata durata (daca este cazul)

 

In situatia in care nu aveti acces la o retea de internet, va rugam sunati la nr. +40726 099999 pentru a primi instructiuni.

Tot la www.darraholdings.uk/claims puteti trimite de asemenea, pe langa raportul de avariere, orice document relevant (de ex. Imagini scanate a telefonului in format PDF, dovada calatorie, factura in original, etc). Dupa inregistrarea cererii veti primi automat un numar de inregistrare precum si informatii suplimentare legate de procesarea cererilor in forma electronica. Dupa completarea oricaror documente lipsa si aprobarea in prealabil a asigurarii, veti aduce aparatul avariat la adresa mentionata in instructiuni. Avarierile inregistrate sau cererile de despagubire care nu contin descrierea detaliata a evenimentului care a dus la avariere sau documentele solicitate, sau care contin informatii/campuri incomplete, nu vor fi solutionate decat ulterior clarificarilor necesare si doar daca informatiile sau documentele lipsa sunt furnizate in Perioada de Acoperire a politei.

La evaluarea oricărei cereri de despăgubire, ne rezervam dreptul de a lua în considerare numai primul motiv sau descriere a circumstanţelor relevante unei astfel de cereri de despăgubire, astfel cum ne sunt prezentate de către Dumneavoastră. In situatia in care exista o variatie sau modificare ulterioară a acestor motive şi/sau circumstanţe, cerea dvs poate fi respinsa.

 

  • Avand in vedere ca schimbarile ulterioare ale documentelor de asigurare pot fi considerate discutabile, formularul cererii de despagubire trebuie completat de la bun inceput cat mai complet si conform cunostintelor dvs. Numai comunicarile in scris vor fi considerate valabile. Mesajele verbale sau deciziile preliminare nu vor fi luate in considerare.
  • Informatiile false, care nu corespund realitatii, inexacte sau deliberat falsificate continute in formularul cererii pot duce la respingerea cererii de despagubire, anularea politei in orice moment si pot de asemenea avea repercusiuni de ordin legal.
  • Detinatorul politei este obligat sa ia toate masurile necesare pentru a limita pagubele. O alta polita de sigurare existenta sau raspunderea unei terte persoane vor fi angrenate in prima instanta. In aceasta situatie, cererea va fi luata in considerare doar daca se face dovada esecului actiunilor indreptate catre terta persoana.
  • Solutionarea cererilor de despagubire urmeaza sa aiba loc in decurs de 15 zile lucratoare de la data receptionarii aparatului asigurat

 

CONDITII SI LIMITARI

Echipament de Inlocuire

  • In situatia in care cererea dvs. este aprobata si aparatul dvs. electric/electronic asigurat trebuie inlocuit, noi il vom inlocui cu unul identic complet functional (nou sau reconditionat) sau, la alegerea noastra, cu unul (nou sau reconditionat)  de specificatie comparabila sau valoare echivalenta.
  • Va rugam retineti ca exista posibilitatea ca aparatul dvs. electric/electronic asigurat sa nu poata fi inlocuit cu unul de aceeasi culoare sau finisaj.
  • Va rugam retineti ca in situatia in care a fost furnizat echipament dar aparatul dvs. electric/electronic asigurat original este ulterior recuperat, aparatul dvs. electric/electronic asigurat original devine proprietatea noastra si trebuie returnat Administratorului imediat.

 

Limita Raspunderii

 

  • Raspunderea noastra, cu privire la orice cerere de despagubire luata individual, se va limita la inlocuirea costului aparatului electric/electronic asigurat care face obiectul cererii. Polita va inceta daca cererea are ca rezultat inlocuirea sau atingerea limitei (individuale sau cumulate a) cererii de despagubire si nu va fi returnata nicio prima de asigurare.
  • Nu exista acoperire pentru nicio pierdere ulterioara de nicio natura.

 

Frauda

In situatia in care se introduce orice cerere de despagubire frauduloasa sau falsa, sau daca orice mijloace frauduloase sau false sunt utilizate cu privire la aceasta asigurare, toate beneficiile oferite prin aceasta se pierd si polita dvs. se anuleaza. Noi si/sau Administratorul ne rezervam dreptul sa efectuam o investigatie cu privire la cererea dvs. si sa recuperam orice beneficii platite sau costuri suferite ca rezultat al unei astfel de cereri frauduloase sau false. Noi si/sau Administratorul ne rezervam de asemenea dreptul sa informam politia si/sau orice alta institutie de control judiciar cu privire la circumstantele unei asemenea cereri.

 

Legea Romana

Această poliţă este guvernată de legea română. Pentru soluţionarea oricăror litigii ce pot apărea în legătură cu această poliţă competenţa aparţine instanţelor de drept comun din România.

 

Protectia datelor dvs. cu caracter personal

 

Compania Desemnata AmTrust International Underwriters (Operatorul de date) se angajeaza sa protejeze si sa respecte caracterul confidential al datelor dvs personale in conformitate cu Legislatia actuala privind Protectia Datelor cu Caracter Personal ("Legislatia").

 

Toate datele cu caracter personal furnizate de Dvs. in conformitate cu această poliţă, sau in contextul administrării cererilor Dvs. de despagubire vor fi folosite exclusiv pentru pentru administrarea acestei poliţe si alte scopuri conexe, procesarea cererilor de despăgubire şi furnizarea de servicii pentru clienţi, pentru oferte de reinnoire, activitati de cercetare si statistice si pentru a va oferi informatii, produse si servicii solicitate de Dvs.  sau pe care le consideram de interes pentru Dvs.

 

De asemenea, datele cu caracter personal furnizate de Dvs. pot fi folosite şi in scopul prevenirii fraudelor, finantarilor de natura terorista, spalarii de bani sau transmiterea de detalii altor asiguratori sau organismelor de reglementare, conform legilor aplicabile şi menţinând drepturile Dumneavoastră privind datele personale în baza acestor legi.

 

Prin incheierea prezentei poliţe vă exprimaţi consimţământul pentru procesarea datelor Dvs.  cu caracter personal (inclusiv nume, prenume, domiciliu, data naşterii, numărul şi seria cărţii de identitate, vârstă, sex, precum şi orice alte date cu caracter personal ce pot fi colectatate de la Dvs. sau procesate in legătură cu Dvs.  in orice alt mod in scopul derulării acestei polite) in scopul executării şi exercitării drepturilor şi obligaţiilor părţilor conform contractului de asigurare. si, respectiv procesarea datelor Dvs.  cu caracter personal in cadrul Uniunii Europene, in aceleaşi scopuri (respectiv administrarea poliţei de asigurare, administrarea cererilor de despăgubire şi a petiţiilor, furnizarea de servicii pentru clienţi), în conformitate cu prevederile legislaţiei naţionale şi internaţionale (comunitare)

 

Prin incheierea acestei poliţe se consideră, de asemenea, că̆ v-aţi exprimat consimţământul cu privire la transferul datelor Dvs.  personale către terte parti implicate in furnizarea de produse sau servicii catre noi sau catre furnizorii de servicii care presteaza servicii in numele nostru. Acestea includ companiile din grup, afiliatii, brokerii, agentii, administratorii parti terte - TPA, reasiguratorii, alti intermediari in asigurari, birourile de referinta ale asigurarilor, agentiile de credit, furnizorii de servicii medicale, agentiile de detectare a fraudei, autoritatile de reglementare, auditori si societati de avocatura externi sau alte institutii in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

 

Noi putem transfera datele Dvs. cu caracter personal către ţări din afara Spaţiului Economic European, in scopurile prezentate mai sus. Dacă Noi transferăm datele Dvs.  cu caracter personal in interiorul sau in afara Spaţiului Economic European vom lua măsuri care să asigure protejarea î̂n continuare a vieţii Dvs. private, în concordanţă cu prevederile legilor cu privire la protecţia datelor cu caracter personal.

 

Aveti dreptul sa ne solicitati sa nu procesam datele dvs. in scopuri de marketing, sa vedeti o copie a informatiilor personale pe care le detinem despre Dvs, sa vi se stearga datele  (sub rezerva anumitor exceptii), sa corectam sau sa eliminam datele inexacte, sa restrictionam prelucrarea datelor Dvs., sa furnizam o copie a datelor Dvs altui operator de date sau sa depunem o plangere la autoritatea locala de protectie a datelor.

 

Datele Dvs nu vor fi pastrate mai mult decat este necesar si vor fi gestionate in conformitate cu politica noastra privind pastrarea datelor. In cele mai multe cazuri, perioada de pastrare va fi de sapte (7) ani de la expirarea contractului de asigurare sau a relatiei noastre de afaceri cu dvs., cu exceptia cazului in care suntem obligati sa pastram datele pentru o perioada mai lunga datorita cerintelor de ordin juridic, de afaceri sau de reglementare in acest domeniu.

 

Pentru mai multe informatii sau daca aveti intrebari cu privire la utilizarea datelor dvs. personale, contactati ofiterul pentru protectia datelor,  AmTrust International - www.amtrustinternationalunderwriters.ie

 

Cum se procedeaza in cazul unei PLANGERI

In situatia in care intampinati dificultati cu aceasta polita de asigurare, contactati mai intai Darra Holdings Ltd la office@darraholdings.uk. Pentru a ne ajuta sa rezolvam problema dvs. cat mai rapid, va rugam sa furnizati numarul politei (si numarul cererii daca este relevant) impreuna cu numele aplicantului / asiguratului pricipal. Noi vom face tot ce ne sta in putinta sa rezolvam orice dificultate, dar daca dvs. nu veti fi totusi multumit, puteti contacta Autoritatea de Supraveghere Financiara, adresa: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, Bucuresti, tel centrala: 021.659.64.36. e-mail: office@asfromania.ro

 

Va rugam retineti ca orice informatie furnizati, aceasta poate sa fie pusa la dispozitia altor asiguratori in scopul prevenirii infractionalitatii. Toate informatiile furnizate de dvs. vor fi folosite de noi si de Administrator si agentii acestuia sau societatile asociate, alti asiguratori, institutii de reglementare, industrie si autoritati publice (inlcusiv politie) si agenti care proceseaza aceasta asigurare si administreaza cererile de despagubire legate de aceasta asigurare si previn fraudele.

 

DECLARATIE

Am citit, am inteles si accept Termenii si Conditiile de mai sus ale acestei polite, ce mi-au fost furnizate in faza precontractuala, si am primit un exemplar semnat al prezentei polite

 

 

                      ___________________________________________

                    numele asiguratului (tiparit)

 

 

________________________                  ______________________                      _______________________________

 

             DATA                       SEMNATURA PARTII ASIGURATE                       LOCUL

 

 

 

                          ___________________________________________

                             NUMAR IMEI (telefon mobil)

                             NUMAR SERIE ( daca exista)

INFORMATII PRIVIND ASIGURAREA DUMNEAVOASTRA

Asigurare Telefoane mobile si alte Aparate Electrice/Electronice

Oferita de Altex Romania SRL

 

Asigurarea dvs este oferita de AmTrust International DAC, o societate inregistrata in Irlanda si care este autorizata si sub controlul Bancii Centrale a Irlandei, fiind autorizata de Autoritatea Serviciilor Financiare sa opereze in Romania in baza Libertatii Serviciilor si inregistrata la aceasta autoritate sub numarul 203014.

 

Aceasta asigurare a fost special conceputa incat sa ofere acoperire pentru aparatele dvs. electrice/electronice asigurate si corespunde cererii si nevoilor persoanelor rezidente permanent in Romania si care au achizitionat aparatele electrice/electronice asigurate de la Altex/Media Galaxy si doresc sa le asigure impotriva avarierii accidentale si talhariei, in Limita cererii de despagubire, astfel cum acesti termeni sunt definiti in Temenii si Conditiile atasate.

 

Limita Individuala Cererii de Despagubire Individuala este reprezentata de pretul de achizitionare initiala a aparatului electric/electronic asigurat. In situatia mai multor cereri de despagubire in cadrul aceleiasi polite de asigurare, Limita Cumulata a Cererilor de Despagubire pentru fiecare polita este reprezentata de valoarea cea mai mica dintre pretul de achizitionare initial si 16.000 RON.

 

Asigurarea priveste aparatele electrice/electronice asigurate cumparate si folosite in Romania, dar acoperirea este extinsa oriunde in lume, pentru o perioada maxima de 21 de zile, in orice interval de 12 luni.

 

Cost in functie de varianta aleasa:

þ

Pret polita in Ron

þ

Pret polita in Ron

þ

Pret polita in Ron

Pret de achizitie

2 ani

audio/visual

2ani

computing

2ani

foto

RON

 

99

 

99

 

69

0-500

 

199

 

199

 

119

501-1000

 

259

 

259

 

169

1001-2000

 

379

 

379

 

229

2001-3000

 

499

 

499

 

329

3001-4000

 

649

 

649

 

399

4001-5000

 

1049

 

1049

 

499

5001-7500

 

1299

 

1299

 

649

7501-10000

 

 

 

1699

 

 

10001-13000

 

 

 

1949

 

 

13001-16000

 

 

 

 

 

 

 

1 an

Telefoane/tablete

2 ani

Telefoane/tablete

 

 

 

99

 

199

 

 

0-400

 

169

 

329

 

 

401-800

 

259

 

479

 

 

801-1600

 

399

 

729

 

 

1601-5500

 

439

 

799

 

 

5501-8000

 

Perioada de Acoperire este de 12 sau 24 de luni, dupa caz, si intra in vigoare la data achizitionarii produsului asigurat.

Fransiza politei

In situatia unei pierderi totale, o suma reprezentand fransiza trebuie platita de dvs. cu privire la orice cerere de despagubire care rezulta in inlocuire conform tabelului de mai jos.

 

Pretul initial de Achizitionare a Aparatului Electric/Electronic Asigurat

Fransiza de plata la inlocuire

RON

de la

la

401

800

100

801

1.600

200

1.601

3.200

400

3.201

6.400

800

6.401

10.000

1.200

10.001

16.000

1.800

 

Exceptii

Noi nu vom plati nicio cerere de despagubire pentru:

  • furt  fara utilizarea fortei sau violentei asupra persoanei.
  • avarierea cu intentie
  • avariere estetica si care nu afecteaza functionalitatea aparatului
  • nicio defectiune de soft sau firmware
  • nicio defectiune cauzata de produse consumabile cum ar fi bateriile
  • avarierea sau distrugerea cauzata de, in concurs cu sau rezultand din:
    • uzura normala sau deteriorarea treptata a functionarii
    • neglijenta dvs sau a familiei apropiate
    • lasarea aparatului asigurat nesupravegheat
    • lipsa unei intretineri rezonabile
    • costuri pentru reparatii efectuate in afara Romaniei
    • orice defectiuni sau avarieri acoperite prin garantia oferita de producator sau furnizor
    • costuri pentru reparatii sau inlocuiri neautorizate de catre Administrator.

 

Mai multe detalii legate de excluderile de la acoperire gasiti in Termenii si Conditiile care v-au fost frunizate o data cu prezentul document.

Prezentul document cu informatii va este oferit in faza precontractuala achizitionarii aparatului dvs electric/electronic de la Altex / Media Galaxy, o societate inregistrata in Romania sub nr.  [J23/2611/2016] si prin semnarea acestuia confirmati ca ati primit, ati inteles si acceptat oferta si excluderile acesteia.

Am citit si accept aceasta oferta care mi-a fost furnizata in faza precontractuala.

 

___________________________________________

                        Nume si prenume

 

________________________                  ______________________                  

               Semnatura                                             Data

Cel mai bun raport calitate-pret

Conform sondajului Best Buy Award 2021/2022 efectuat de organizatia iCertias.

Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti in alta parte mai ieftin primesti de doua ori diferenta.

S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L. este inregistrata cu numarul 600 / 2006 in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal