Servicii de instalare la domiciliu

Servicii de instalare la domiciliu

Conditii de efectuare a serviciului de instalare aer conditionat

Te bucuri de cumparaturile facute, fara nicio bataie de cap in privinta instalarii acestora! Cu Altex, beneficiezi de servicii de instalare la domiciliu in baza urmatoarelor conditii si prevederi:

  • Serviciile de instalare sunt servicii contra-cost si pot fi achizitionate fie online, fie direct din magazin.
  • Serviciile de instalare care pot fi achizitionate, sunt disponibile pentru urmatoarele categorii de produse: aparate de aer conditionat.
  • Pastrezi bonul fiscal sau factura produselor achizitionate si factura sau bonul fiscal cu serviciul de instalare achizitionat. Serviciul de instalare la domiciliu se poate face numai pe baza acestei dovezi.
  • In cazul in care ai achizitionat mai multe produse identice, pentru care ai nevoie de serviciul de instalare, trebuie sa te asiguri ca, pe documentul fiscal eliberat, numarul de produse este egal cu numarul serviciilor de instalare.
  • Esti artistul propriului spatiu, asadar avem nevoie de ajutorul tau! Asigura-ne locul potrivit pentru montarea dispozitivelor si asigura-te ca exista acces rapid la utilitatile necesare, in functie de specificul lucrarii (electricitate, apa, semnal TV). Astfel, responsabilitatea alegerii locului de montaj si a eventualelor urmari este in mainile tale.
  • Nu uita! In serviciul de instalare la domiciliu nu sunt incluse lucrarile ulterioare (zugravire, zidarie sau modificari ale retelelor de utiliati: electricitate, apa, cablu TV). Lucrarile suplimentare solicitate in momentul montajului, se vor achita separat firmei de instalare, iar acestea nu fac obiectul responsabilitatii firmei SC ALTEX ROMANIA SRL.
  • Pentru cei aflati in afara localitatii in care s-a facut achizitia serviciului de instalare, se va percepe un cost de deplasare de 1,8 ron/ km TVA inclus, care va fi achitat separat, direct firmei de montaj.

Pentru ca stim cat de important este timpul tau, am creat un sistem rapid prin intermediul caruia se programeaza instalarea. Dupa achizitia serviciului de si livrarea aparatului de aer conditionat vei primi un SMS cu detaliile instalatorului ce va efectua montajul, urmand ca acesta sa va contacteze in cel mai scurt timp pentru a stabili detaliile instalarii.

Conditii de efectuare a serviciului de instalare aer conditionat

Termenul de montaj este de pana la 7 zile lucratoare calculate de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea aparatelor de aer conditionat este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat.

In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii aparatului de aer conditionat.

Materiale incluse in serviciul de montaj standard

  • Traseu frigorific si izolatie termica in limita a 3 ml;

  • Furtun scurgere condens;
  • Cablu electric 3ml pentru conexiunile dintre unitatea interioara si cea exterioara;
  • Consola pentru unitatea exterioara inclusiv sistemul de prindere;
  • Banda matisat;
  • Stecher;
  • Cablu alimentare unitatea interna 1m.

Nota: aparatele care au kit de montaj inclus dispun deja de traseu frigorific 3ml, furtun scurgere, cablu electric de conexiune, banda matisat, cablu unitate interna. Nu se se vor livra suplimentar.

Manopera de instalare standard presupune:

Executarea unei singure gauri in peretele exterior pentru aparat monosplit, respectiv doua gauri pentru dublusplit.

Amplasarea unitatii exterioare si unitatii interioare in limita traseului frigorific de 3m (monosplit), 6m (dublusplit).

Badijonarea traseului frigorific (in limita de 3ml de traseu).

Efectuarea probei de functionare si explicarea principalelor facilitati ale acestuia

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu (nu se vor perfora grinzi sau stalpi de beton si nu se executa lucrari care pun in pericol rezistenta cladirii si siguranta membrilor echipei de instalare).

Unitatea exterioara se fixeaza pe peretele exterior cat mai aproape de unitatea interioara si numai intr-un loc accesibil pentru montare si interventii (imediat sub fereastra, in locuri in care sa nu fie periclitata integritatea instalatorului, sa nu existe pericol de accidentare).

Montajele care necesita folosirea schelelor, scarilor, nacelelor, sau a alpinistilor, nu sunt incluse in instalarea standard.

Deplasarea echipei de montaj fara costuri din partea clientului numai in localitatea in care s-a efectuat vanzarea din magazin. Pentru comenzile on-line nu se percepe taxa de deplasare daca instalarea se efectueaza in localitati in care exista magazin Altex sau Media Galaxy.

Lucrarile, materialele si accesoriile suplimentare montajului standard, daca se pot efectua, vor fi suportate de client dupa cum urmeaza:

  • trecere suplimentara prin beton - 115 ron/buc;
  • treceri suplimentare prin perete de zidarie - 58 ron/buc;
  • traseu frigorific suplimentar peste cei 3m inclusi in kit(prelungire traseu prin sudura) - 150 ron/ml;
  • completare freon 170 Ron/200 gr;
  • mascarea traseului frigorific cu masca PVC - 52 ron/ml;
  • prelungirea cablului de alimentare cu energie electrica - 18 ron/ml;
  • prelungirea furtunului de condens - 12 ron/ml;
  • set suruburi + dibluri speciale cu lungimea de 20 cm pentru montajul pe suprafete termoizolate cu polistiren - 35 ron;
  • montarea unitatilor cu ajutorul scarilor la o inaltime pana in 3 m - 100 ron; inaltime pana in 6m - 230 ron;
  • demontarea aerului conditionat existent in vederea instalarii echipamentului nou - 200 ron;
  • deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus+intors)

In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, produsul nu a fost livrat inca de firma de curierat, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara, va fi suportat de catre client si este in valoare de 60 RON

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice sau a unor evenimente provocate de terte parti, sau datorita volumului mare de solicitari.

NU sunt incluse in montajul standard manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a aparatului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului frigorific (cu rigips, canale speciale, etc.), demontare geamuri termopane, etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achizitionarea serviciului de instalare aer presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, apartele de aer conditionat trebuie montate doar de firmele autorizate pt aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator sau in urma achizitiei serviciului de instalare din Altex sau magazinele partenere.

** Serviciul de instalare aer conditionat este disponibil in judetele: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita Nasaud, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti + Ilfov, Buzau, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea.

Serviciul de Igienizare / Curatare aparat de aer conditionat

Termeni si conditii pentru executarea serviciului

Termenul pentru efectuarea serviciului este de 1-3 zile lucratoare de la data achizitiei serviciului (termenul se refera la zile lucratoare si se calculeaza incepand cu ziua lucratoare, urmatoare achizitiei serviciului)

Procesul de igienizare/curatare presupune urmatoarele etape:

  • Curatare filtre praf prin spalare cu solutii speciale care elimina bacteriile si mirosurile neplacute;
  • Curatare tavita condens, eliminare bacterii, mucegai si mirosuri din unitate interna prin folosirea de spray-uri sau solutii special, folosite la igienizarea aparatelor frigorifice;
  • Curatare condensator unitate externa daca este cazul, de praf sau frunze, prin suflarea cu aer;
  • Aceste operatiuni pot implica demontarea partiala a carcasei/capacului unitatii interne si externe;
  • Acest serviciu nu include verificarea starii aparatului, a presiunilor de lucru sau schimbarea ori inlocuirea izolatiei traseului frigorific, matisare, furtun drenaj, cabluri electrice, stechere, sau alte materiale si operatiuni initiale.

Drepturile si obligatiile clientului

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de igienizare/curatare aer conditionat. Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client. Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.

Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de instalare/ montare/igienizare aparat autorizate Altex Romania, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.

Serviciul de igienizare standard NU asigura manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza efectuarea serviciului (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza serviciul de igienizare deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua serviciul sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale serviciului.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021- 9197.

Achizitionarea serviciului de igienizare /curatare aparat de aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a serviciului. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate.

Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

Garantia oferita pentru igienizarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii serviciului. Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.

Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc). Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.

Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,8 ron/km (tva inclus), daca solicitarea de igienizare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus - intors), din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea montajului poate suferi anumite modificari.

Serviciu de demontare aparat aer conditionat

Termeni si conditii pentru executarea serviciului

Termenul pentru efectuarea serviciului este de 1-3 zile lucratoare de la data achizitiei serviciului ( termenul de efectuare a serviciului se refera la zile lucratoare si se calculeaza incepand cu ziua lucratoare, urmatoare achizitiei serviciului)

Descriere serviciului: Acest serviciu se aplica pentru demontarea aparatelor vechi sau defecte in vederea inlocuirii cu un aparat nou.

Procesul de demontare aparat aer conditionat presupune urmatoarele etape:

  • Dezinstalare Unitate Interna si traseu frigorific (acolo unde este acces);
  • Dezinstalare Unitate Externa si demontare console (acolo unde este acces);
  • Acest serviciu nu implica spargerea peretilor sau decuparea izolatiei exterioare dupa anveloparea cladirilor;
  • Traseul si consolele vechi se vor demonta sau taia (dupa caz) doar in locurile aflate la vedere (nu ingropate in pereti sau izolatia exterioara a peretilor) si care permit accesul in siguranta pentru echipa de montaj. Aceste accesorii demontate pot fi deteriorate si exista posibilitatea de a nu mai putea fi refolosite.

Drepturile si obligatiile clientului

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de demontaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului/demontajului, in locul ales de client.

Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.

Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de demontare aparat autorizate Altex Romania, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.

Demontajul standard NU asigura manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza demontajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa demontaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza demontajul deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului de demontaj se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021- 9197.

Achizitionarea serviciului de demontare aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a demontarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

Garantia oferita pentru demontarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii demontajului. Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.

Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).

Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.

Deplasarea echipei de demontaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,8 ron/km, daca solicitarea de demontare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus - intors).

Din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea montajului poate suferi anumite modificari.

Serviciul de revizie completa aer conditionat

(verficare produs si eliminare bacterii, mucegai si mirosuri neplacute, incarcare cu Freon)

Termeni si conditii pentru executarea serviciului

Termen pentru efectuarea serviciului 1-3 zile lucratoare de la data achizitiei serviciului ( termenul de efectuarea serviciului se refera la zile lucratoare si se calculeaza incepand cu ziua lucratoare, urmatoare achizitiei de talon. Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri )

Procesul de revizie completa Aer Coditionat presupune urmatoarele etape:

  • Verificare parametrii de functionare aer conditionat: verificarea presiunilor de lucru cu baterie de manometre, inspectare vizuala stare aparat si traseu frigorific;
  • Curatare filtre de praf prin spalare cu solutii speciale care elimina bacteriile si mirosurile neplacute;
  • Curatare vaporizator si tavita condens (eliminare bacterii, mucegai si mirosuri din unitate interna) prin folosirea de spray-uri sau solutii speciale de igienizare a aparatelor frigorifice;
  • Curatare flapusuri dirijare aer si ventilator unitate interna (turbina);
  • Curatare condensator unitate externa daca este cazul, de praf sau frunze, prin suflarea cu aer;
  • Completarea cu agent frigorific in limita a Max 200 gr Freon;
  • Aceste operatiuni pot implica demontarea partiala a carcasei/capacului unitatii interne si externe.

Acest serviciu nu include: schimbarea sau inlocuirea izolatiei traseului frigorific, matisare, furtun dren, cabluri electrice, stechere sau alte materiale si operatiuni initiale/ sau verificarea etanseitatii traseului frigorific cu azot sau inalta presiune (in cazul in care exista pierderi de agent frigorific). Acestea se vor constata la fata locului de catre echipa de service si se vor plati separat in urma unui deviz intocmit de acestia.

Drepturile si obligatiile clientului

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de igienizare/verificare aer conditionat.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client.

Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.

Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de instalare/ verificare/igienizare aparat autorizate Altex Romania, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.

Serviciul de igienizare/verificare standard NU asigura manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.) lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza efectuarea serviciului (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza serviciul de igienizare/verificare deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua serviciul sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale serviciului.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021- 9197.

Achizitionarea serviciului de igienizare /verificare aparat de aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a serviciului. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate.

Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

Garantia oferita pentru igienizarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii serviciului. Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.

Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).

Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.

Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,8 ron/km (tva inclus), daca solicitarea de verificare/Igienizare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus - intors).

Din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea serviciului poate suferi anumite modificari.

Serviciu de verificare/incarcare cu Freon

Termeni si conditii pentru executarea serviciului

Termenul pentru efectuarea serviciului este de 1-3 zile lucratoare de la data achizitiei serviciului ( termenul de efectuare a serviciului se refera la zile lucratoare si se calculeaza incepand cu ziua lucratoare, urmatoare achizitiei serviciului)

Procesul de verificare/incarcare cu Freon presupune urmatoarele etape:

  • Verificare produsului: verificarea presiunilor de lucru cu baterie de manometre, inspectare vizuala stare aparat: legaturi electrice, stecher, traseul frigorific, izolatie, console unitate externa (sa nu prezinte risc de desprindere de pe perete sau sa influenteze buna functionare a aparatului), verificare presiune de lucru cu bateria cu manometre
  • Completare agent frigorific in limita a max 200 gr Freon (In cazul in care se constata o lipsa partiala de Freon datorata unei demontari anterioare sau alte cauze naturale, se va completa cu maxim 200 de grame Freon. Daca se constata ca lipsa freonului din instalatie este mai mare de 200 grame Freon, atunci se recomanda o verificare mai ampla a produsului/instalatiei,->verificare care se va achita separat de acest serviciu.
  • Acest serviciu nu include curatarea filtrelor unitatii interne si a condensatorului unitatii externe de praf sau impuritati /verificarea etanseitatii traseului frigorific cu azot sau presiune inalta. Aceste operatiuni de remediere se vor constata la fata locului de catre echipa de service si se vor plati separat in urma unui deviz intocmit de acestia.

Drepturile si obligatiile clientului

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de verificare aer conditionat

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client.

Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.

Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de verificare aparat autorizate Altex Romania, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.

Serviciul de verificare standard NU asigura manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.) lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza efectuarea serviciului (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza serviciul de igienizare deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua serviciul sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale serviciului.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021- 9197.

Achizitionarea serviciului de verificare aparat de aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a serviciului. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate.

Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

Garantia oferita pentru verificarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii serviciului. Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.

Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).

Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.

Deplasarea echipei de verificare aparat in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,8 ron/km, daca solicitarea de verificare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus - intors).

Din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea serviciului poate suferi anumite modificari.

Instalare in 3-5 zile lucratoare pentru aparatele de aer conditionat dublu split

Conditii de efectuare a serviciului de instalare aer conditionat Termenul de montaj este de 3-5 zile lucratoare calculat de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea aparatelor de aer conditionat este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat. In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii aparatului de aer conditionat

Materiale incluse in serviciul de montaj standard:

  • Traseu frigorific si izolatie termica in limita a 3 ml;
  • Furtun scurgere condens;
  • Cablu electric 3ml pentru conexiunile dintre unitatea interioara si cea exterioara;
  • Consola pentru unitatea exterioara inclusiv sistemul de prindere;
  • Banda matisat;
  • Stecher;
  • Cablu alimentare unitatea interna 1m.

Nota: aparatele care au kit de montaj inclus dispun deja de traseu frigorific 3ml, furtun scurgere, cablu electric de conexiune, banda matisat, cablu unitate interna. Nu se vor livra suplimentar.

Pentru aparatele cu mai mult de 2 split-uri se va achita suplimentar taxa de 210 ron (tva inclus) pentru fiecare split suplimentar (tarif aplicabil pentru aparatele de aer conditionat care au kit-ul de montaj inclus in limita a 3 m liniari de traseu)

Manopera de instalare standard presupune:

  • Executarea unei singure gauri in peretele exterior pentru aparat monosplit, respectiv doua gauri pentru dublusplit;
  • Amplasarea unitatii exterioare si unitatii interioare in limita traseului frigorific de 3m (monosplit), 6m (dublusplit);
  • Badijonarea traseului frigorific (in limita de 3ml de traseu);
  • Efectuarea probei de functionare si explicarea principalelor facilitati ale acestuia.

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu (nu se vor perfora grinzi sau stalpi de beton si nu se executa lucrari care pun in pericol rezistenta cladirii si siguranta membrilor echipei de instalare).

Unitatea exterioara se fixeaza pe peretele exterior cat mai aproape de unitatea interioara si numai intr-un loc accesibil pentru montare si interventii (imediat sub fereastra, in locuri in care sa nu fie periclitata integritatea instalatorului, sa nu existe pericol de accidentare).

Montajele care necesita folosirea schelelor, scarilor, nacelelor sau a alpinistilor nu sunt incluse in instalarea standard.

Deplasarea echipei de montaj fara costuri din partea clientului numai in localitatea in care s-a efectuat vanzarea din magazin. Pentru comenzile on-line nu se percepe taxa de deplasare daca instalarea se efectueaza in localitati in care exista magazin Altex sau Media Galaxy.

Lucrarile, materialele si accesoriile suplimentare montajului standard, daca se pot efectua, vor fi suportate de client dupa cum urmeaza:

  • trecere suplimentara prin beton - 115 ron/buc;
  • treceri suplimentare prin perete de zidarie - 58 ron/buc;
  • traseu frigorific suplimentar peste cei 3m inclusi in kit(prelungire traseu prin sudura) - 150 ron/ml;
  • completare freon 170 Ron/200 gr;
  • mascarea traseului frigorific cu masca PVC - 52 ron/ml;
  • prelungirea cablului de alimentare cu energie electrica - 18 ron/ml;
  • prelungirea furtunului de condens - 12 ron/ml;
  • set suruburi + dibluri speciale cu lungimea de 20 cm pentru montajul pe suprafete termoizolate cu polistiren - 35 ron;
  • montarea unitatilor cu ajutorul scarilor la o inaltime pana in 3 m - 100 ron; inaltime pana in 6m - 230 ron;
  • demontarea aerului conditionat existent in vederea instalarii echipamentului nou - 200 ron;
  • deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus+intors)

Instalarile se pot efectua doar in localitatile unde exista cale de access rutier.

Preturile includ TVA.

Cuponul este valabil in anul curent doar pe teritoriul Romaniei.

In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client si este in valoare de 60 RON

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice, a unor evenimente provocate de terte parti sau datorita volumului mare de solicitari.

Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achizitionarea serviciului de instalare aer presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, apartele de aer conditionat trebuie montate doar de firmele autorizate pt aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator sau in urma achizitiei serviciului de instalare din Altex sau magazinele partenere.

** Serviciul de instalare aer conditionat este disponibil in judetele: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti + Ilfov, Buzau, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea, Covasna, Salaj.

Instalare aer conditionat in 3-5 zile lucratoare - pentru aparatele de 18000-24000BTU

Conditii de efectuare a serviciului de instalare aer conditionat

Termenul de montaj este de 3-5 zile lucratoare calculat de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea aparatelor de aer conditionat este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat. In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii aparatului de aer conditionat.

Materiale incluse in serviciul de montaj standard:

  • Traseu frigorific si izolatie termica in limita a 3 ml;

  • Furtun scurgere condens;
  • Cablu electric 3ml pentru conexiunile dintre unitatea interioara si cea exterioara;
  • Consola pentru unitatea exterioara inclusiv sistemul de prindere;
  • Banda matisat;
  • Stecher;
  • Cablu alimentare unitatea interna 1m.

Nota: aparatele care au kit de montaj inclus dispun deja de traseu frigorific 3ml, furtun scurgere, cablu electric de conexiune, banda matisat, cablu unitate interna. Nu se se vor livra suplimentar.

Manopera de instalare standard presupune:

  • Executarea unei singure gauri in peretele exterior pentru aparat monosplit, respectiv doua gauri pentru dublusplit;
  • Amplasarea unitatii exterioare si unitatii interioare in limita traseului frigorific de 3m (monosplit), 6m (dublusplit);
  • Badijonarea traseului frigorific (in limita de 3ml de traseu);
  • Efectuarea probei de functionare si explicarea principalelor facilitati ale acestuia.

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu (nu se vor perfora grinzi sau stalpi de beton si nu se executa lucrari care pun in pericol rezistenta cladirii si siguranta membrilor echipei de instalare).

Unitatea exterioara se fixeaza pe peretele exterior cat mai aproape de unitatea interioara si numai intr-un loc accesibil pentru montare si interventii (imediat sub fereastra, in locuri in care sa nu fie periclitata integritatea instalatorului, sa nu existe pericol de accidentare).

Montajele care necesita folosirea schelelor, scarilor, nacelelor sau a alpinistilor nu sunt incluse in instalarea standard.

Deplasarea echipei de montaj fara costuri din partea clientului numai in localitatea in care s-a efectuat vanzarea din magazin. Pentru comenzile on-line nu se percepe taxa de deplasare daca instalarea se efectueaza in localitati in care exista magazin Altex sau Media Galaxy.

Lucrarile, materialele si accesoriile suplimentare montajului standard, daca se pot efectua, vor fi suportate de client dupa cum urmeaza:

  • trecere suplimentara prin beton - 100 ron/buc;
  • treceri suplimentare prin perete de zidarie - 50 ron/buc;
  • traseu frigorific suplimentar peste cei 3m inclusi in kit(prelungire traseu prin sudura) - 150 ron/ml;
  • completare freon 170 Ron/200 gr;
  • mascarea traseului frigorific cu masca PVC - 45 ron/ml;
  • prelungirea cablului de alimentare cu energie electrica - 15 ron/ml;
  • prelungirea furtunului de condens - 10 ron/ml;
  • set suruburi + dibluri speciale cu lungimea de 20 cm pentru montajul pe suprafete termoizolate cu polistiren - 30 ron;
  • montarea unitatilor cu ajutorul scarilor la o inaltime pana in 3 m - 100 ron; inaltime pana in 6m - 200 ron;
  • demontarea aerului conditionat existent in vederea instalarii echipamentului nou - 200 ron;
  • deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus+intors).

Instalarile se pot efectua doar in localitatile unde exista cale de access rutier.

Preturile includ TVA.

Cuponul este valabil in anul curent doar pe teritoriul Romaniei.

In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client si este in valoare de 60 RON

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice, a unor evenimente provocate de terte parti sau datorita volumului mare de solicitari.

Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achizitionarea serviciului de instalare aer presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, apartele de aer conditionat trebuie montate doar de firmele autorizate pt aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator sau in urma achizitiei serviciului de instalare din Altex sau magazinele partenere.

** Serviciul de instalare aer conditionat este disponibil in judetele: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti + Ilfov, Buzau, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea, Covasna, Salaj.

Instalare aer conditionat in 3-5 zile lucratoare - pentru aparatele de 9000-12000BTU fara kit de montaj inclus

Conditii de efectuare a serviciului de instalare aer conditionat

Termenul de montaj este de 3-5 zile lucratoare calculat de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea aparatelor de aer conditionat este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat. In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii aparatului de aer conditionat.

Materiale incluse in serviciul de montaj standard:

  • Traseu frigorific si izolatie termica in limita a 3 ml;

  • Furtun scurgere condens;
  • Cablu electric 3ml pentru conexiunile dintre unitatea interioara si cea exterioara;
  • Consola pentru unitatea exterioara inclusiv sistemul de prindere;
  • Banda matisat;
  • Stecher;
  • Cablu alimentare unitatea interna 1m.

Nota: aparatele care au kit de montaj inclus dispun deja de traseu frigorific 3ml, furtun scurgere, cablu electric de conexiune, banda matisat, cablu unitate interna. Nu se se vor livra suplimentar.

Manopera de instalare standard presupune:

  • Executarea unei singure gauri in peretele exterior pentru aparat monosplit, respectiv doua gauri pentru dublusplit;
  • Amplasarea unitatii exterioare si unitatii interioare in limita traseului frigorific de 3m (monosplit), 6m (dublusplit);
  • Badijonarea traseului frigorific (in limita de 3ml de traseu);
  • Efectuarea probei de functionare si explicarea principalelor facilitati ale acestuia.

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu (nu se vor perfora grinzi sau stalpi de beton si nu se executa lucrari care pun in pericol rezistenta cladirii si siguranta membrilor echipei de instalare).

Unitatea exterioara se fixeaza pe peretele exterior cat mai aproape de unitatea interioara si numai intr-un loc accesibil pentru montare si interventii (imediat sub fereastra, in locuri in care sa nu fie periclitata integritatea instalatorului, sa nu existe pericol de accidentare).

Montajele care necesita folosirea schelelor, scarilor, nacelelor sau a alpinistilor nu sunt incluse in instalarea standard.

Deplasarea echipei de montaj fara costuri din partea clientului numai in localitatea in care s-a efectuat vanzarea din magazin. Pentru comenzile on-line nu se percepe taxa de deplasare daca instalarea se efectueaza in localitati in care exista magazin Altex sau Media Galaxy.

Lucrarile, materialele si accesoriile suplimentare montajului standard, daca se pot efectua, vor fi suportate de client dupa cum urmeaza:

  • trecere suplimentara prin beton - 115 ron/buc;
  • treceri suplimentare prin perete de zidarie - 58 ron/buc;
  • traseu frigorific suplimentar peste cei 3m inclusi in kit(prelungire traseu prin sudura) - 150 ron/ml;
  • completare freon 170 Ron/200 gr;
  • mascarea traseului frigorific cu masca PVC - 52 ron/ml;
  • prelungirea cablului de alimentare cu energie electrica - 18 ron/ml;
  • prelungirea furtunului de condens - 12 ron/ml;
  • set suruburi + dibluri speciale cu lungimea de 20 cm pentru montajul pe suprafete termoizolate cu polistiren - 35 ron;
  • montarea unitatilor cu ajutorul scarilor la o inaltime pana in 3 m - 100 ron; inaltime pana in 6m - 230 ron;
  • demontarea aerului conditionat existent in vederea instalarii echipamentului nou - 200 ron;
  • deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus+intors)

Instalarile se pot efectua doar in localitatile unde exista cale de access rutier.

Preturile includ TVA.

Cuponul este valabil in anul curent doar pe teritoriul Romaniei.

In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client si este in valoare de 60 RON

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice, a unor evenimente provocate de terte parti sau datorita volumului mare de solicitari.

Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achizitionarea serviciului de instalare aer presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, apartele de aer conditionat trebuie montate doar de firmele autorizate pt aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator sau in urma achizitiei serviciului de instalare din Altex sau magazinele partenere.

** Serviciul de instalare aer conditionat este disponibil in judetele: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti + Ilfov, Buzau, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea, Covasna, Salaj.

Instalare aer condiitonat in 3-5 zile lucratoare - pentru aparatele de 9000-12000BTU cu kit de montaj inclus

Conditii de efectuare a serviciului de instalare aer conditionat

Termenul de montaj este de 3-5 zile lucratoare calculat de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea aparatelor de aer conditionat este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat. In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii aparatului de aer conditionat.

Materiale incluse in serviciul de montaj standard:

  • Traseu frigorific si izolatie termica in limita a 3 ml;

  • Furtun scurgere condens;
  • Cablu electric 3ml pentru conexiunile dintre unitatea interioara si cea exterioara;
  • Consola pentru unitatea exterioara inclusiv sistemul de prindere;
  • Banda matisat;
  • Stecher;
  • Cablu alimentare unitatea interna 1m;

Nota: aparatele care au kit de montaj inclus dispun deja de traseu frigorific 3ml, furtun scurgere, cablu electric de conexiune, banda matisat, cablu unitate interna. Nu se se vor livra suplimentar.

Manopera de instalare standard presupune:

  • Executarea unei singure gauri in peretele exterior pentru aparat monosplit, respectiv doua gauri pentru dublusplit;
  • Amplasarea unitatii exterioare si unitatii interioare in limita traseului frigorific de 3m (monosplit), 6m (dublusplit);
  • Badijonarea traseului frigorific (in limita de 3ml de traseu);
  •  Efectuarea probei de functionare si explicarea principalelor facilitati ale acestuia.

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu (nu se vor perfora grinzi sau stalpi de beton si nu se executa lucrari care pun in pericol rezistenta cladirii si siguranta membrilor echipei de instalare).

Unitatea exterioara se fixeaza pe peretele exterior cat mai aproape de unitatea interioara si numai intr-un loc accesibil pentru montare si interventii (imediat sub fereastra, in locuri in care sa nu fie periclitata integritatea instalatorului, sa nu existe pericol de accidentare).

Montajele care necesita folosirea schelelor, scarilor, nacelelor sau a alpinistilor nu sunt incluse in instalarea standard.

Deplasarea echipei de montaj fara costuri din partea clientului numai in localitatea in care s-a efectuat vanzarea din magazin. Pentru comenzile on-line nu se percepe taxa de deplasare daca instalarea se efectueaza in localitati in care exista magazin Altex sau Media Galaxy.

Lucrarile, materialele si accesoriile suplimentare montajului standard, daca se pot efectua, vor fi suportate de client dupa cum urmeaza:

  • trecere suplimentara prin beton - 115 ron/buc;
  • treceri suplimentare prin perete de zidarie - 58 ron/buc;
  • traseu frigorific suplimentar peste cei 3m inclusi in kit(prelungire traseu prin sudura) - 150 ron/ml;
  • completare freon 170 Ron/200 gr;
  • mascarea traseului frigorific cu masca PVC - 52 ron/ml;
  • prelungirea cablului de alimentare cu energie electrica - 18 ron/ml;
  • prelungirea furtunului de condens - 12 ron/ml;
  • set suruburi + dibluri speciale cu lungimea de 20 cm pentru montajul pe suprafete termoizolate cu polistiren - 35 ron;
  • montarea unitatilor cu ajutorul scarilor la o inaltime pana in 3 m - 100 ron; inaltime pana in 6m - 230 ron;
  • demontarea aerului conditionat existent in vederea instalarii echipamentului nou - 200 ron;
  • deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus+intors)

Instalarile se pot efectua doar in localitatile unde exista cale de access rutier.

Preturile includ TVA.

Cuponul este valabil in anul curent doar pe teritoriul Romaniei.

In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client si este in valoare de 60 RON.

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice, a unor evenimente provocate de terte parti sau datorita volumului mare de solicitari.

Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate in magazinele ALTEX, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro , consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achizitionarea serviciului de instalare aer presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, apartele de aer conditionat trebuie montate doar de firmele autorizate pt aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator sau in urma achizitiei serviciului de instalare din Altex sau magazinele partenere.

** Serviciul de instalare aer conditionat este disponibil in judetele: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti + Ilfov, Buzau, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea, Caras-Severin, Covasna, Salaj.

Cel mai bun raport calitate-pret

Conform sondajului Best Buy Award 2021/2022 efectuat de organizatia iCertias.

Cel mai mic pret din Romania! Daca gasesti in alta parte mai ieftin primesti de doua ori diferenta.

S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L. este inregistrata cu numarul 600 / 2006 in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal